Archivado en Comunicado breve, Elecciones sindicales, Unión Comarcal A Coruña, Seguros e Mutuas

A pesar do menor número de electores

CCOO Servizos incrementa a súa representatividade en Mugatra provincia de A Coruña

O pasado día 12 celebráronse eleccións en Mugatra, proceso no que CCOO Servizos mellorou a representatividade a pesar da redución de persoal respecto ás anteriores eleccións. Ademais, por este motivo cabe salientar que desta volta pasa a ser comité provincial.
Queremos destacar o excepcional traballo realizado por David Pazos que ademais é o presidente da Comisión Intercentros.

Dende CCOO queremos agradecer ás traballadoras/es a confianza depositada na nosa organización.

CCOO

UGT

CIG

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,