CCOO celebra que el centre comercial l´Ànec Blau decideixi tancar abans de les 22 hores el seu horari comercial a partir del proper 1 d´octubre

La direcció del centre comercial l’Ànec Blau de Castelldefels, després de l’insistència per part de CCOO des de fa anys en diverses converses, ha decidit acollir-se al horari comercial de tancar abans de les 21 hores d’octubre a maig. CCOO valorem positivament aquesta decisió que respon a la reivindicació per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral de les persones traballadores.

CCOO desconvoca la vaga als supermercats de Glovo prevista per aquest cap de setmana després de mantenir els primers contactes amb l´empresa

CCOO desconvoca la huelga en los supermercados de Glovo prevista para este fin de semana después de mantener los primeros contactos con la empresa

CCOO ajorna la vaga dels supermercats de GLOVO prevista pels dels dies 3, 4 i 5 de setembre

S’ajorna la vaga per donar oportunitat a l’espai de negociació que s’ha obert amb l’empresa després de l’èxit de la vaga del passat cap de setmana i es manté de moment la convocatòria de vaga pels propers 10, 11 i 12 de setembre.

- - - - - - - -

CCOO aplaza la huelga de los supermercados de Glovo prevista para los días 3, 4 y 5 de setiembre

Se aplaza la huelga para dar oportunidad al espacio de negociación que se ha abierto con la empresa tras el éxito de la huelga del pasado fin de semana y se mantiene de momento la convocatoria de los días 10, 11 y 12 de setiembre.

Èxit del primer cap de setmana de vaga a Glovo

Si l’empresa segueix sense voler negociar, CCOO convocarà una assemblea de treballadors i treballadores de supermercats per preparar la vaga del proper cap de setmana.

- - - - -

Éxito del primer fin de semana de huelga a Glovo

Si la empresa sigue sin querer negociar, CCOO convocará una asamblea de trabajadores y trabajadoras de supermercados para preparar la huelga del próximo fin de semana.

CCOO signa el preacord del conveni col.lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya

Avui, dimarts 27 de juliol de 2021, s'ha subscrit l’esmentat preacord entre CCOO, UGT i la patronal de el sector.

Les principals novetats són les següents:

#AraToca 14J Apujar SMI Derogar ReformesLaborals

Mobilització davant Delegació del Govern a Catalunya (Mallorca 278, BCN)

Convocatòria confederal dins les mobilitzacions sostingudes per l’increment de l’SMI i derogació de les Reformes Laborals.