CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona

material construcció

En la reunió del passat dimarts 25 de juny de 2019 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2019 i 2020).

Refinançament del deute

L´acord a DIA ofereix tranquil·litat a la plantilla

lluita DIA

Ahir s’anunciava l’acord entre DIA i els seus creditors per al refinançament del deute de la companyia. Per a CCOO aquest és el començament d’un nou escenari que, com a mínim, ofereix alguna certesa a una plantilla desgraciadament acostumada a no poder viure tranquil·la.

CONVENI DEL COMERÇ DEL MOBLE DE CATALUNYA 2019-2020

Un conveni de millores

Dilluns passat 17 de juny de 2019 es va signar el conveni col·lectiu del comerç del moble de Catalunya. Aquest conveni col·lectiu contempla els següents avanços:

El Tribunal de Justícia de la Unió Europea li dóna la raó a CCOO

Després d'un recurs de la Federación de Servicios de CCOO perquè es declarés l'obligació de Deutsche Bank d'establir un registre de la jornada laboral diària, els estats membres de la UE han d'obligar als empresaris a implantar un sistema que permeti computar la jornada laboral diària. Entrada en vigor 12 maig de 2019.

Permisos laborals davant les eleccions proper 26 de maig

Conveni del Comerç del Tèxtil de Tarragona

Volem un conveni digne, volem negociar

Conveni Comerç Tèxtil de Tarragona

Des de CCOO volem informar que des que el conveni col·lectiu va finalitzar el 31 de desembre de 2017 hem estat en contacte amb totes les patronals per intentar iniciar les negociacions. Lamentablement, hem de dir que a data d'avui encara no ha estat possible trobar cap patronal que vulgui fer-se càrrec de la negociació del conveni.