Fins el 20 de desembre de 2019

Campanya de recollida de joguines 2019: "Cap nen i nena sense joguina"

Cal destacar que en la campanya de recollida de joguines no s'acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.

XAS Xarxa d

Per avançar en els compromisos del Pacte per la Reforma Horària

CCOO apostem per un horari d´obertura comercial únic fins a les 21 hores tot l´any

Coincidint en que demà, 5 de desembre, la Comissió de Treball del Parlament de Catalunya votarà les seves conclusions per modificar l’horari d’obertura dels establiments comercials de la Llei de Comerç. Des de CCOO volem reiterar el nostre posicionament per avançar cap el compliment del Pacte per la Reforma Horària, que estableix el tancament dels establiments comercials a les 19.30 hores en l’horitzó del 2025, si no es donem passes en aquest sentit, el Pacte no té credibilitat.

En resum, CCOO manifesta que per respecte al compromís del Pacte de la Reforma Horària, per avançar en Conciliació, Igualtat i Consum Responsable, només hi ha un camí: TANQUEM A LES 21 HORES, si funciona durant 8 mesos, per què no TOT L’ANY?

#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

>> Vídeo “No és un joc”

ELECCIONS al Congrés de Diputats i al Senat 10 de novembre de 2019

PERMISOS RETRIBUITS I NO RECUPERABLES DE LES PERSONES TREBALLADORES

CCOO aconsegueix un acord front a l´ERO presentat per l´empresa AMPLIFON-GAES

amplifon gaes ero

En 23 d'octubre va finalitzar amb acord el període de consultes de l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) de l'empresa Amplifon-Gaes. Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya i des del Gabinet Jurídic de CCOO, fem una valoració positiva de l'acord aconseguit, malgrat que no s'han pogut evitar acomiadaments, ja que s'han reduït les persones afectades i s'han aconseguit les millors condicions possibles per a les persones afectades.

Dijous, 10 d´octubre, faran una manifestació al matí i una concentració per la tarda

Jornada de mobilització contra els ERO del Grup Amplifon

ERO GAES AMPLIFON

Aquest dijous, 10 d’octubre, les treballadores i treballadors de Microson i Amplifon (antic Grup Gaes) faran una nova jornada de mobilització a Barcelona contra els ERO presentats per la multinacional i per la defensa dels seus llocs de treball.

agenda: dijous, 10 d’octubre, de 2019

a les 9.30 hores (manifestació) - Microson - c/Pere IV, 160. BCN