En compareixença al Parlament de la Generalitat en el debat de la Modificació del article 36 de la Llei de comerç, serveis i fires

CCOO demana al Parlament que els horaris dels comerços siguin fins a les 21 hores tot l´any

Luis Jiménez Mesa, secretari general de CCOO Serveis de Catalunya, en compareixença en la comissió parlamentària per demanar la modificació de l’article 36 sobre l’horari comercial per a tot l’any a les 21 hores com a màxim. CCOO constata y considera que la mesura es favorable per a les persones treballadores i pel conjunt del sector així com per avançar amb l’objectiu de la racionalització d’horaris pel conjunt de la societat, com estableix el Pacte per la Reforma Horària.

X Conveni col·lectiu de treball del sector del comerç de Catalunya per a subsectors i empreses sense conveni propi

1 de Maig de 2019. Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones

#1deMaig +DRETS +IGUALTAT +COHESIÓ  #PrimerLesPersones

CCOO de Catalunya celebrarà aquest Primer de Maig de 2019 amb el lema "Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones" i realitzarà diverses manifestacions a les principals ciutat de Catalunya.

>> Cartell amb totes les MANIFESTACIONS de CCOO de Catalunya

Punt de trobada Manifestació Barcelona: Urquinaona-Pau Clarís/Ronda de Sant Pere

DEFENSEM ELS NOSTRES DRETS:

>> VOLEM EL CONVENI TEXTIL DE TARRAGONA EN ACTIU I DIGNE!

>> NO ERO A CAIXABANK

Conveni col.lectiu

Estat de la negociació del conveni de comerç majorista d`alimentació de Catalunya

El passat 14 de gener de 2019 es van iniciar les negociacions del conveni col·lectiu, constituint-se la comissió negociadora i establint un calendari de reunions.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019