VAGA 19 i 21 de maig 2021

H & M retira la modificació substancial de les condicions de treball, però continua amb els acomiadaments

H & M continua insistint en la seva proposta davant la postura conciliadora i dialogant de CCOO i UGT sumada a l'èxit de les mobilitzacions de la plantilla.

CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona

A la reunió del dimecres 19 de maig de 2021 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2021 i 2022).

- - - -

CCOO firma el convenio de comercio de materiales de la construcción de Barcelona

En la reunión del miércoles 19 de mayo de 2021 hemos firmado el convenio de comercio de materiales de la construcción de Barcelona y provincia para los próximos dos años (2021 y 2022).

CCOO manté la convocatòria de vaga pel 19 i 21 de maig donat que es segueix sense avenços en l´acomiadament col·lectiu d´H & M

CCOO mantiene la convocatoria de huelga para el 19 y 21 de mayo dado que se sigue sin avances en el despido colectivo de H & M

Aturada parcial 14 de maig #HMenLluita contra l’#ERO i els 1.066 acomiadaments

UNEIX-TE A LES VAGUES DEL 19 I 21 - EN DEFENSA L'OCUPACIÓ I LES CONDICIONS DE TREBALL.

ÚNETE A LAS HUELGAS DEL 19 Y 21 - EN DEFENSA DEL EMPLEO Y LAS CONDICIONES DE TRABAJO.

CCOO compromeses per una societat feminista, integradora, plural i diversa

Manifest 17 de maig: dia mundial contra la LGTBIfòbia

El 17 de maig de 1990 la Organització Mundial de la Salut va eliminar l'homosexualitat de la llista de malalties mentals. Des de llavors aquest dia ha passat a celebrar-se el dia internacional de la lluita contra la LGTBIfòbia. Encara que han passat més de 30 anys, avui dia l'estigma i la violència cap a les persones del col·lectiu LGTBI es veu justificat per certs discursos d'odi. Cal recordar també que no va ser fins l’any 2018 que la OMS no va excloure la transsexualitat del llistat de malalties mentals.  Avui dia, la Classificació Internacional de Malalties continua parlant de la transsexualitat com a “incongruència de gènere”.

Grup Inditex: Davant la comunicació de 56 nous tancaments, CCOO exigeix el compliment dels acords i garanties de reubicació per les 475 persones

El 12 de maig les diferents marques d'Inditex ens han comunicat formalment la realització de 56 tancaments de botigues en els mesos de juny, juliol i agost (6 d'ells abans del 25/07, 43 concentrats entre el 25 i el 31 de Juliol, i altres 7 a l'agost). Una nova onada de tancaments, amb especial impacte en alguns territoris i marques, que ens porten a exigir que es compleixi rigorosament el procediment pactat, garantint la reubicació en botigues properes i sense pèrdua d'hores de contracte, per a les 475 persones treballadores indefinides que es veuen afectades per aquests tancaments. Una exigència que transmetrem des de CCOO a la Direcció de Grup, tant a nivell estatal com a les comissions de seguiment territorials, a fi d'evitar episodis de conflictivitat per incomplir els acords o baixa qualitat de vacants.

- - - - - - - -

Grupo Inditex: Ante la comunicación de 56 nuevos cierres, CCOO exige el cumplimiento de los acuerdos y garantías de reubicación para sus 475 personas en plantilla

El 12 de mayo las diferentes marcas de Inditex nos han comunicado formalmente la realización de 56 cierres de tiendas en los meses de Junio, Julio y Agosto (6 de ellos antes del 25/7, 43 concentrados entre el 25 y el 31 de Julio, y otros 7 en Agosto). Una nueva oleada de cierres, con especial impacto en algunos territorios y marcas, que nos llevan a exigir que se cumpla rigurosamente el procedimiento pactado, garantizando la reubicación en tiendas cercanas y sin pérdida de horas de contrato, para las 475 personas trabajadoras indefinidas que se ven afectadas por estos cierres. Una exigencia que transmitiremos desde CCOO a la Dirección del Grupo, tanto a nivel estatal como en las Comisiones de Seguimiento territoriales, a fin de evitar episodios de conflictividad por incumplir los acuerdos o baja calidad de vacantes.

Sense acord en el SIMA, les aturades plantejades per CCOO segueixen endavant a H & M

En el dia d'avui s'ha celebrat la mediació per intentar arribar a un acord en el SIMA de cara a les aturades convocades el proper dia 14 de maig a H & M

- - - - -

Sin acuerdo en el SIMA, los paros planteados por CCOO siguen adelante en H&M