CCOO convoca concentracions de la plantilla de DIA a Granollers i Girona per exigir la paralització de l'ERO

Les treballadores i els treballadors de Grupo DIA estan convocats demà dimecres 13 de març, de 12 a 14 hores, per la Federació de Serveis de CCOO a les botigues de més de setze localitats per exigir la paralització de l'ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació) presentat per l'empresa. A Catalunya es faran a botigues de Granollers (c/Girona, 220) i de Girona (Ctra. de Barcelona, 56-60).

Dimecres 13/03/2019 Concentracions de 12 a 14 hores:

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

VÍDEOS #8MCadaDia #EnsPlantem

#8M d'empreses de Serveis #8M a Barcelona

#8MCadaDia #EnsPlantem @ccoo_serveiscat 8 de març

PROU bretxes
PROU violències
PROU desigualtats

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Les treballadores i treballadors de DIA es mobilitzen pel seu futur

CCOO iniciem mobilitzacions en els supermercats DIA de tot l'estat per deixar clar que no permetrem que l'empresa jugui amb el futur de més de 40.000 treballadores i treballadors. El proper 8 de Març la plantilla de Dia ens unim a les mobilitzacions del Dia de la Dona Treballadora i continuarem amb una tanda de concentracions els dies 13 i 19 de març.

Concentracions de 12 a 14 hores:

Dimecres 13/03/2019

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

Dimarts 19/03/2019

Carrer Rocafort, 39-41, BARCELONA.

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

#8MCadaDia #EnsPlantem 8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

Prou bretxes, violències i desigualtats!
 La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
 - Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

CCOO dóna suport al comitè de Caprabo botigues Barcelona davant la incertesa laboral que provoca la subrogació del personal de dues botigues

CCOO considera que hi ha marge suficient per poder reubicar les persones afectades dins de Caprabo en lloc de ser traspassades  ja que no compta  amb garanties futures pel seu lloc de treball.
- - - - - - -

CCOO considera que hay margen suficiente para poder reubicar las personas afectadas dentro de Caprabo en lugar de ser traspasadas  puesto que no cuenta con  garantías futuras por su puesto de trabajo.

>> Concentració Dissabte 23 de febrer a les 11 hores davant la botiga de Caprabo c/ Marquès de Campo Sagrado