Arriba una bona notícia #NoOberturaDeMésDiumengesiFestius ni a Barcelona ni a cap lloc

L´Ajuntament de Barcelona dona marxa enrere a la proposta de la patronal d´obrir el comerç tots els dies de maig a setembre

Llega una buena noticia # NoOberturaDeMésDiumengesiFestius ni en barcelona ni en ningún sitio

El Ayuntamiento de barcelona da marcha atrás a la propuesta de la patronal de abrir el comercio todos los días de mayo a septiembre

Quedan desconvocades les concentracions previstes pels propers dimecres 16 i 23 de juny davant l’Ajuntament de Barcelona

SEGUIREM VETLLANT PER LA NO OBERTURA DE MÉS DIES AL COMERÇ!

- - - - - - -

Quedan desconvocadas las concentraciones previstas para los próximos miércoles 16 y 23 de junio ante el Ayuntamiento de Barcelona

SEGUIREMOS VELANDO POR NO APERTURA DE MÁS DÍAS AL COMERCIO!

CCOO diu NO a l´Ajuntament de Barcelona que pretén obrir els diumenges i festius de maig a setembre

CCOO considera vergonyós que el govern de l’Ajuntament de Barcelona doni suport als interessos de les patronals del comerç en contra i d’amagat dels treballadors i treballadores

CCOO lamenta l'anunci d'"acord històric" per permetre l'obertura dels comerços tots els dies entre maig i setembre a partir de 2022 entre les 12: 00h i les 20: 00h

- - - - - -

CCOO considera vergonzoso que el gobierno del Ayuntamiento de Barcelona apoye los intereses de las patronales del comercio en contra y a escondidas de los trabajadores y trabajadoras

CCOO lamenta el anuncio de ”acuerdo histórico” para permitir la apertura de los comercios todos los días entre mayo y septiembre a partir de 2022 entre las 12:00h y las 20:00h

El Govern prorroga els ERTOS, mesures de protecció i el Pla MECUIDA

Real Decreto-ley 11/2021, de 27 de mayo, sobre medidas urgentes para la defensa del empleo, la reactivación económica y la protección de los trabajadores autónomos (BOE, 28 de maig de 2021)

Inclou les matèries següents: pròrroga d'ERTO (fins 30 de setembre) i de mesures de protecció de persones treballadores / Protecció de treballadores i treballadors autònoms / Aplicació d'ERTO a persones amb contracte fix discontinu / Renovació per universitats dels contractes de professorat associat / Pròrroga de la regulació del Pla Mecuida / etc.

>> Informativo especial para persones trabajadoras con contrato fijo discontinuo y de temporada (PDF)

28 de maig - DIA INTERNACIONAL D´ACCIÓ PER LA SALUT DE LES DONES

#28M Dia d’Acció per la Salut de les Dones #IgualtatÉsSalut

Jornada DESIGUALTATS EN LA SALUT:  LA SALUT NO ESTÀ EN NÒMINA

>>Programa de la JORNADA

>> Manifest Dones i Salut 28 de maig

NEGOCIACIÓ ERO A H & M - Comunicat Núm.13 - 25 maig 2021

Signat l? acord en l\'ERO de H & M

Firmado el acuerdo en el ERE de H&M

Tras semanas de duras negociaciones y exitosas movilizaciones, hoy día 25 de mayo, hemos firmado el ACUERDO, del proceso de despido colectivo de la empresa H&M.

- - - - -

Després de setmanes de dures negociacions i reeixides mobilitzacions, avui dia 25 de maig, hem signat l'ACORD, del procés d'acomiadament col·lectiu de l'empresa H & M.

A propòsit del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

>> Intervenció de Ramón González Monroy (secretari general de CCOO Serveis Catalunya) en el 12è Congrés de la CONC

#NOalEROaBBVA

#TotsSomCaixaBank

#HMenLluita

Gran part de la representació de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya al 12è Congrés de CCOO de Catalunya, entre qui es troba Mentxu Gutiérrez, recent escollida per a formar part de l’executiva de la CONC, incorporant-se per fer-se càrrec de la secretaria de les dones i polítiques LGTBI+. També amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya i Unai Sordo, secretari general de la CS CCOO.

#LaForçaDelsServeis

#La ForçaDelsTreballs