Conveni col·lectiu de treball del sector del comerç minorista de productes d'alimentació, d'ultramarins i queviures de la província de Tarragona

Conveni Tèxtil Barcelona (2019-2021)

CCOO hem signat el preacord del conveni col·lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya per als anys 2019-2020

Majoristes de Catalunya preacord Conveni signat per CCOO

Avui dimarts 17 de desembre de 2019, s'ha subscrit aquest preacord entre CCOO (sindicat majoritari en el sector) i la patronal del sector. Per a CCOO l'acord suposa avanços en els drets i en les condicions de treball, tant salarials com a socials, en línia amb els acords generals de negociació col•lectiva a nivell estatal i a Catalunya,  AENC i AIC, gràcies al treball que des de CCOO s'ha realitzat des d'inicis d'aquest any. La signatura del conveni està prevista per al dia 15 de gener si prèviament es ratifica en Assemblea per part de la nostra afiliació i de la nostra representativitat.

Negociació col.lectiva

El Sindicat Intercomarcal de Serveis de Lleida treballa en l`elaboració de la plataforma del Conveni provincial del comerç

El 16 de desembre del 2019 les persones afiliades i delegades del Sector del Comerç de Lleida

CCOO signa el conveni del comerç del metall de Tarragona

El dimecres 11 de desembre de 2019 s'ha signat el conveni col•lectiu del comerç del metall per a Tarragona i província. CCOO valorem com a positiu l'acord ja que complim amb els objectius sindicals fixats en l'Acord per a Ocupació i la Negociació Col·lectiva, quant als percentatges d'increment i pel fet que a data d'1 de gener de 2020 tots els nivells retributius estaran per sobre dels 14.000 euros anuals.

Convocada concentració davant botigues de Portal de l´Àngel, 9 i 20, d´11 a 13 hores

CCOO denuncia l´abús que fa H&M d´acomiadar per emmalaltir

H&M a Catalunya ha acomiadat a 5 persones per la via de l’Art. 52 d) de l’ET dies després que el Tribunal Constitucional avalés l’extinció del contracte de treball per causes objectives motivat per les faltes d’assistència justificades però intermitents. CCOO ha convocat una concentració a Barcelona, en la que assistirà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, el dimecres 11 de desembre davant les botigues del Portal de l’Àngel (números 9 i 20) d’11 a 13 hores per manifestar el seu rebuig, reclamar la rectificació i que la direcció de l’empresa aturi aquesta pràctica.