Propera concentració dijous 8 d?agost davant Caprabo, carrer Hondures a La Sagrera de Barcelona

CCOO convoca concentració davant la botiga de Caprabo franquiciada per falta de respecte de les condicions laborals

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona ha convocat una nova concentració pel proper 8 d’agost davant la botiga franquiciada del carrer Honduras, 74-76 de Barcelona per exigir a Express Marcap, empresa compradora de la botiga, que respecti les condicions laborals, horaris i descans setmanal per a les quatre treballadores que han estat subrogades.

Concentració davant Caprabo:

Divendres 8 d’agost de 2019 de 9:00 hores a 12:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Hondures, 74-76 – La Sagrera - 08027 Barcelona .

Signat el Conveni de Comerç de Girona

Avui 31 de juliol de 2019 CCOO hem signat el conveni col·lectiu de Comerç de Girona per als anys 2019 i 2020.

conveni comerç girona

Signat el Conveni de Comerç i importadors d?articles fotogràfics, vídeo i so de Barcelona (2019-2021)

Ahir 24 de juliol de 2019 CCOO signem el conveni col·lectiu de comerç i importadors d'articles fotogràfics, vídeo i so de la província de Barcelona per als anys 2019, 2020 i 2021.

Calendari Laboral per a l´any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019

Propera concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo, carrer Occident de l?Hospitalet de Llobregat

CCOO a Caprabo convoca i dóna suport a les concentracions per denunciar la pèrdua de llocs de treball de les botigues franquiciades

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona, juntament amb els altres sindicats presents en el comitè d’empresa, convoca i realitzaran concentracions per demanar a Caprabo que recol·loqui al personal quan vengui botigues per ser franquiciades. Aquest any Caprabo ha venut varies botigues per passar-les al model franquícia, la qual cosa està provocant la pèrdua de llocs de treball.

Concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo:

Divendres 19 de juliol de 2019 de 10:00 hores a 12:00 hores  i de 17:00 hores a 19:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Occident, 18 - L’Hospitalet de Llobregat,  Barcelona .

Conveni col·lectiu del comerç del vidre, pisa, ceràmica i similars de Catalunya