Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya

PROU violències
PROU desigualtats

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Les treballadores i treballadors de DIA es mobilitzen pel seu futur

CCOO iniciem mobilitzacions en els supermercats DIA de tot l'estat per deixar clar que no permetrem que l'empresa jugui amb el futur de més de 40.000 treballadores i treballadors. El proper 8 de Març la plantilla de Dia ens unim a les mobilitzacions del Dia de la Dona Treballadora i continuarem amb una tanda de concentracions els dies 13 i 19 de març.

Concentracions de 12 a 14 hores:

Dimecres 13/03/2019

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

Dimarts 19/03/2019

Carrer Rocafort, 39-41, BARCELONA.

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

#8MCadaDia #EnsPlantem 8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

Prou bretxes, violències i desigualtats!
 La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
 - Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

CCOO dóna suport al comitè de Caprabo botigues Barcelona davant la incertesa laboral que provoca la subrogació del personal de dues botigues

CCOO considera que hi ha marge suficient per poder reubicar les persones afectades dins de Caprabo en lloc de ser traspassades  ja que no compta  amb garanties futures pel seu lloc de treball.
- - - - - - -

CCOO considera que hay margen suficiente para poder reubicar las personas afectadas dentro de Caprabo en lugar de ser traspasadas  puesto que no cuenta con  garantías futuras por su puesto de trabajo.

>> Concentració Dissabte 23 de febrer a les 11 hores davant la botiga de Caprabo c/ Marquès de Campo Sagrado

eleccions sindicals

CCOO guanya les eleccions sindicals a les empreses a Girona GM FOOD i Gros Mercat, antiga Miquel Alimentació

CCOO va guanyar les eleccions sindicals realitzades el dia 15 de febrer a les tres meses de votació de Girona, dues a l'empresa Plataforma logística de GM FOOD i a la mesa de Gros Mercat amb el següent resultat: