CCOO signa uns protocols en l´Hotel W Barcelona (Hotel Vela) contra les violències masclistes

CCOO signa els protocols d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere i el de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’hotel W Barcelona. (Hotel Vela). La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquests dos protocols a l’hotel W Barcelona com a eines útils en la lluita contra les violències masclistes i per la defensa dels drets de les dones.

PRINCIPI D'ACORD EN LES NEGOCIACIONS DEL V CONVENI DE LES ITV CATALUNYA

En la tarda del 3 de juliol de 2019, les tres organitzacions sindicals amb presència en la taula de negociació (CCOO, UGT i SRT) i la patronal del sector hem aconseguit un principi d'acord en els següents termes:

Contratació

CCOO ha forçat a l empresa, a través d Inspecció de treball, fer fixos 15 contractes temporals en frau de llei i a pagar correctament les hores extres

La secció sindical de CCOO de Catering Arcasa en el centre de treball a l'Hospital de Sant Pau, hem vingut reclamant que la política de contractació de l'empresa és desproporcionada i amb una utilització del contracte eventual que no es destina a cobrir cap necessitat temporal si no que encobreix llocs de treball fixos. Degut a que el diàleg amb l'empresa no va funcionar, CCOO va denunciar la situació a Inspecció de Treball, qui ha donat la raó després d'una exhaustiva actuació.

CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona

material construcció

En la reunió del passat dimarts 25 de juny de 2019 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2019 i 2020).

Refinançament del deute

L´acord a DIA ofereix tranquil·litat a la plantilla

lluita DIA

Ahir s’anunciava l’acord entre DIA i els seus creditors per al refinançament del deute de la companyia. Per a CCOO aquest és el començament d’un nou escenari que, com a mínim, ofereix alguna certesa a una plantilla desgraciadament acostumada a no poder viure tranquil·la.

S`encalla la negociació del V Conveni d`ITV Catalunya

Després de la reunió del dijous 20 de juny, amb més de 5 hores d'intensos debats, intercanvi de propostes i diversos desencontres, les postures intransigents de la patronal a avançar cap a un Conveni amb millores en el Social, en Conciliació, en el sistema de promocions i classificació professional i amb la proposta ferma per la seva banda, d'obrir el servei de dilluns a diumenge i tardes d'estiu, la representació de CCOO en la Taula de negociació dóna per trencades les mateixes i plantejarem al conjunt de les persones treballadores, accions per desencallar aquestes posicions tan allunyades de les propostes realitzades i de la realitat d'un sector amb beneficis econòmics, i amb una responsabilitat en la seguretat de tots els ciutadans de Catalunya

La negociació s