SE RECUPERA LA PRESTACIÓN EXTRAORDINARIA PARA FIJOS DISCONTINUOS

CCOO ratifica el acuerdo para prorrogar los ERTE hasta el 28 de febrero

El Gobierno y los agentes sociales alcanzaron ayer por la tarde un acuerdo para prorrogar los expedientes de regulación temporal de empleo (ERTE) hasta el próximo 28 de febrero.

Medidas urgentes

Real Decreto-ley 18/2021, de 28 de septiembre, de medidas urgentes para la protección del empleo, la recuperación económica y la mejora del mercado de trabajo.

PLA MECUIDA prorrogat fins el 28 de febrer de 2022

El Banc ha de rebaixar de manera considerable la xifra d´afectació perquè la negociació sigui possible

Aquesta mesura, al costat d'unes condicions econòmiques de sortides atractives per a prejubilacions i baixes incentivades farà possible que l'adhesió a aquest ERO sigui voluntària.

Intervención de CCOO en la reunión de 28/09/2021

PROPERES ACCIONS A BANC SABADELL:

Dijous 30 de setembre Concentració de 19 a 20 hores Plaça Sant Roc de SABADELL

4 d'octubre, 15 minuts de VAGA - de 10 a 10.15 hores

5 d'octubre, 60 minuts de VAGA - de 10 a 11 hores

6 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

DIA MUNDIAL DEL TURISME 2021

CCOO aposta per un model turístic viable i sostenible

Aquest setembre 27 vam celebrar, com cada any, el Dia Mundial del Turisme, amb la vista posada en la recuperació.

DÍA MUNDIAL DEL TURISMO 2021

CCOO apuesta por un modelo turístico viable y sostenible

CCOO signa el conveni col.lectiu del comerç de mobles de Catalunya

CCOO firma el convenio colectivo del comercio de muebles de Catalunya

Hoy, jueves 23 de septiembre de 2021, la patronal del sector y los sindicatos UGT y CCOO hemos firmado el convenio colectivo con una vigencia de dos años (2021 y 2022).

Las principales novedades son las siguientes:

- - - - - - -

Avui, dijous 23 de setembre de 2021, la patronal de el sector i els sindicats UGT i CCOO hem signat el conveni col·lectiu amb una vigència de dos anys (2021 i 2022).

Les principals novetats són les següents:

CCOO signa el conveni col.lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya

CCOO firma el convenio colectivo de mayoristas de alimentación de Catalunya

Hoy, jueves 23 de septiembre de 2021, la patronal CMAC y los sindicatos UGT y CCOO hemos firmado el convenio colectivo con una vigencia de dos años (2021 y 2022).

Las principales novedades son las siguientes:

---------

Avui, dijous 23 de setembre de 2021, la patronal CMAC i els sindicats UGT i CCOO hem signat el conveni col·lectiu amb una vigència de dos anys (2021 i 2022).

Les principals novetats són les següents:

El Banc menteix per justificar l´ERO i a més les condicions econòmiques anunciades són vergonyoses

A la reunió d'avui dimecres, CCOO hem rebatut l'Informe Tècnic que ha presentat el Banc. Les causes que al·leguen no justifiquen en absolut aquest ERO ni el volum de plantilla excedent informat. A més, en aquesta reunió, el Banc ha presentat unes condicions econòmiques de sortida per a cada un dels col·lectius afectats que són una veritable presa de pèl. Si Banc Sabadell vol fer el pitjor ERO de la història de el sector financer, CCOO no ho tolerarem.