El Tribunal de Justícia de la Unió Europea li dóna la raó a CCOO

Després d'un recurs de la Federación de Servicios de CCOO perquè es declarés l'obligació de Deutsche Bank d'establir un registre de la jornada laboral diària, els estats membres de la UE han d'obligar als empresaris a implantar un sistema que permeti computar la jornada laboral diària. Entrada en vigor 12 maig de 2019.

Negocició col.lectiva

Conveni de la Banca, propostes de CCOO

Aquest dimecres, 8 de maig, s'ha celebrat reunió del Conveni de Banca en la qual CCOO hem exposat les principals propostes i objectius que volem aconseguir en aquesta negociació:

CCOO no signa la purga de la plantilla de CaixaBank

CCOO amb el 40,58% de representació hem mantingut des d'un primer moment que no acceptaríem ni extincions forçoses ni mobilitat geogràfica forçosa.

Permisos laborals davant les eleccions proper 26 de maig

En compareixença al Parlament de la Generalitat en el debat de la Modificació del article 36 de la Llei de comerç, serveis i fires

CCOO demana al Parlament que els horaris dels comerços siguin fins a les 21 hores tot l´any

Luis Jiménez Mesa, secretari general de CCOO Serveis de Catalunya, en compareixença en la comissió parlamentària per demanar la modificació de l’article 36 sobre l’horari comercial per a tot l’any a les 21 hores com a màxim. CCOO constata y considera que la mesura es favorable per a les persones treballadores i pel conjunt del sector així com per avançar amb l’objectiu de la racionalització d’horaris pel conjunt de la societat, com estableix el Pacte per la Reforma Horària.

Negociació del V Conveni d´ITV Catalunya

La patronal planteja retallades

Després de la quarta reunió de la taula negociadora del V Conveni d'ITV de Catalunya celebrada el 29 d'abril de 2019, la patronal continua insistint en la seva voluntat de voler modificar els següents articles: