CONVENIO DE INGENIERIAS

La Comisión Negociadora comienza a avanzar en algunas materias

En la reunión de la mesa negociadora celebrada el 18 de noviembre, CCOO y UGT presentaron nuevas propuestas sobre clasificación profesional, teletrabajo, dietas, kilometraje, jornada anual y desplazamientos. Para CCOO, la comisión negociadora comienza avanzar en algunas materias tratadas durante las reuniones.

Conveni de Consultoria i Estudis de Mercats - Classificació Professional

CCOO i UGT proposem un nou sistema de Classificació Professional per al sector, necessari tant per regular la seva realitat com per poder concretar acords en la negociació de Plans d’Igualtat

DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!

ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona

Integració tecnològica de CaixaBank: un èxit històric de la plantilla

Integración tecnológica en CaixaBank: un éxito histórico de la plantilla

Una vez más, la plantilla de CaixaBank ha superado con éxito rotundo un hito histórico en la entidad, culminando la mayor integración tecnológica que se ha hecho en el sector bancario.

- - - - - - -

Una vegada més, la plantilla de CaixaBank ha superat amb èxit rotund una fita històrica a l'entitat, culminant la major integració tecnològica que s'ha fet al sector bancari.

Conveni d´Enginyeria - comunicat núm.11

TECNIBÈRIA DESENVOLUPA LA SEVA PROPOSTA DE CLASSIFICACIÓ PROFESSIONAL

A la reunió de la mesa negociadora celebrada el 2 de novembre, TECNIBERIA va desenvolupar la seva proposta sobre els criteris mínims d'accés/promoció, tasques, funcions i funcions principals de cada lloc de treball, sense modificar les categories i nivells salarials de la seva proposta inicial.