Archivado en Nota de prensa, Normas

Celebrado o plenario da sección do Grupo Carrefour de Servizos CCOO Galicia

Sección sindical CCOO Grupo Carrefour Galicia

No recentemente celebrado plenario en Galicia, Lucía Trenor, secretaria xeral da federación de Servizos de CCOO Galicia, participou no acto de presentación das candidaturas definitivas para a coordinadora de Servizos CCOO Grupo Carrefour Galicia e para o plenario estatal. Este evento representa un paso significativo no proceso de renovación da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour.

Como antecedente, a Comisión Executiva Federal de CCOO, na súa reunión do 30 de xuño de 2023, aprobou o proceso de Plenario da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour e a convocatoria do Plenario de renovación, programado para os días 15 e 16 de novembro de 2023, en Málaga. As normas de funcionamento deste proceso, rexidas polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 18 de maio de 2023, teñen como obxecto regular e facilitar a renovación da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour.

O plenario de Galicia abordou diversos temas cruciais para o proceso de renovación, entre eles, a potenciación da participación dos afiliados e afiliadas, o debate e presentación de emendas aos documentos do Plenario Estatal, así como a elección das delegacións que representarán a Galicia en dito plenario. Ademais, debatiuse a elección dos órganos de dirección da Sección Sindical.

Lucía Trenor, coa súa experiencia e liderado, está desempeñando un importante papel na garantía de que o proceso de renovación transcorra de maneira eficiente e participativa. O Plenario Estatal, que se celebrará en Málaga en novembro, promete ser un evento crucial no camiño cara á dinamización e fortalecemento da Sección Sindical de CCOO en Grupo Carrefour.

Plenario Carrefour