ACUERDOS EMPRESA

TRAS ESTOS RESULTADOS

Folga e concentración contra o clima laboral tóxico e a destrución de emprego en Teleperformance Coruña

mobilización Teleperformance

O Comité de Empresa de Teleperformance A Coruña convocou folga de 24 horas para hoxe, luns 29, en resposta ás políticas da empresa que afectan directamente as persoas traballadoras deste centro.

Ademais, realizouse unha concentración ás 12:00 horas diante das instalacións da Teleperformance na Rúa Newton 5, onde as persoas traballadoras expresaron o seu descontento e esixiron cambios nas políticas empresariais.

Os motivos desta mobilización inclúen despedimentos inxustificados, presión constante por resultados sobre as persoas traballadoras, falta de comunicación cos representantes legais dos/as traballadores/as e a redución continua de postos de traballo debido á deslocalización de servizos e aos ERE’s aplicados pola empresa:

Non fai moito, a delegación de Coruña ocupaba a case 1.000 persoas traballadoras. Cando en outubro do ano pasado a empresa levou adiante un ERE nas campañas de Vodafone e Netflix o ERE afectou a 42 persoas na Coruña e o volume de persoal era dunhas 520 persoas.

Pasados 5 meses do ERE, na Coruña somos 450 persoas traballadoras, 70 persoas menos, non 42. E desde fai uns anos, máis de 500 persoas menos.

O Comité de Empresa destaca que estas accións crean un ambiente de medo constante entre os traballadores, prexudicando o clima laboral.

O obxectivo desta folga e concentración é manifestar publicamente o descontento dos traballadores de Teleperformance A Coruña e esixir un cambio nas políticas da empresa en relación co seu persoal: Abonda de presións constantes e temor continuo a despedimentos.

mobilizacións Teleperformancemobilizacións Teleperformancemobilizacións Teleperformancemobilizacións Teleperformance

MOVILIZACIONES

MOVILIZACIONES 26 ABRIL CC.OO.

28 DE ABRIL - DIA MUNDIAL DE LA SEGURIDAD Y LA SALUD EN EL TRABAJO

ESPECIAL 1 DE MAYO - DÍA INTERNACIONAL DE LOS TRABAJADORES Y LAS TRABAJADORAS

Esta semana hacemos una parada en dos días importantes en el calendario sindical y laboral.

Este 1 de Mayo saldremos a las calles para proteger los contratos de trabajo, repartir márgenes empresariales y cuidar a la clase trabajadora.

También queremos poner el foco en el 28 de abril, día mundial de la seguridad y la salud en el trabajo, que este año se centra en la crisis climática y el riesgo en nuestra salud laboral.

Por último, en el mes de mayo os convocaremos a una asamblea virtual por Teams para poder hablar de las negociaciones del futuro teletrabajo en atmira, e informaros y recibir vuestras impresiones de cara a las siguientes reuniones con la empresa. La asamblea debe ser fuera de las horas laborales (sería en el horario de la comida y/o al finalizar la jornada).

Seguindo o calendario de mobilizacións

Novas concentracións en Abanca: Esiximos mellores horarios, retribucións xustas e un bo clima laboral

Hoxe, 26 de abril, delegados sindicais de CCOO, UGT e SIB reunímonos de novo fronte ás sedes de Abanca en A Coruña e Madrid. O noso obxectivo: reclamar melloras nas condicións laborais, incluíndo horarios máis flexíbles e unha maior capacidade para conciliar a súa vida persoal e profesional, así como un clima laboral máis saudable, actualmente marcado pola crispación.

¿Por que estas demandas? As razóns son evidentes: Abanca non está a demostrar responsabilidade social cara á súa plantilla. Desde que a entidade foi adquirida hai unha década, tras ser rescatada polo FROB e renomeada como ABANCA, as persoas traballadoras foron fundamentais para garantir a súa viabilidade.

Durante este período, o persoal realizou sacrificios significativos en termos de salarios e horarios laborais para contribuír ao éxito do negocio. Porén, agora, cun entorno económico máis favorable, onde ABANCA rexistra beneficios exponencialmente crecentes ano tras ano, os propietarios non mostran disposición a retribuír eses sacrificios.

Esta falta de reciprocidade por parte da dirección de ABANCA xenera serias cuestións éticas. O cadro de persoal séntese explotado e polo tanto demanda traballar en condicións saudables e recuperar os dereitos que cederon en beneficio da entidade, que hoxe se sitúa entre as máis ricas do país.

Mentres ABANCA continúe priorizando o crecemento dos seus beneficios sen atender ás necesidades do seu persoal, a presión sobre o persoal seguirá sendo insostible. É fundamental que a empresa recoñeza e valore o esforzo de quen a respaldarou en momentos difíciles, garantindo así un ambiente laboral xusto e equitativo para todos.

concentración Abanca

28 ABRIL DIA MUNDIAL SEGURIDAD Y SALUD EN EL TRABAJO

28 de abril: Día Mundial de la Seguridad y Salud en Trabajo

La humanidad está experimentando profundas transformaciones que ya nadie puede negar en esta segunda década del siglo XXI y que están impactando en nuestra forma de vivir, en el mundo del trabajo y en la salud de la clase trabajadora (transiciones digital, ecológica y demográfica). Pero, si hay una transición que se está mostrando de manera más descarnada en los últimos años, es la medioambiental.

Desde CCOO venimos alertando desde hace décadas de la necesidad de afrontar e intensificar los esfuerzos para luchar contra el Cambio Climático y la pérdida de biodiversidad, así como de las consecuencias de no actuar, tanto desde un punto de vista ambiental, como económico, social y también para la salud laboral.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador