L'ocupació al sector d'hostaleria creix poc, és precari, externalitzat, fraudulent i amb salaris baixos

CCOO rebutja que la patronal d'Hostaleria ofereixi un increment salarial de l'1,50% mentre la seva rendibilitat augmenta anualment en un 10%

Per CCOO és prioritari aconseguir un conveni de millores, fer tot el possible perquè les negociacions avancin cap a recuperar poder adquisitiu real i altres drets plantejats que donin estabilitat, qualitat i condicions de treball dignes en concordança al moment positiu que viu el sector.

SECTOR FINANCER

SENTÈNCIA PLUS CONVENI VARIABLE

Pel que fa a la sentència de l'Audiència Nacional, de 12 de juny, que estima parcialment la demanda i en la que es declara "...el dret dels treballadors afectats al fet que li sigui abonada la part variable consolidada i generada, entre l'1 de gener al 12 d'agost de 2016..." del Plus Conveni, CCOO volem manifestar:

CONVENI D'HOSTALERIA DE CATALUNYA Comunicat 7 - 14 de junio de 2017

La Patronal fa propostes, CCOO seguirà movent-se

En passat dimecres 14 de juny de 2017 va tenir lloc una reunió de la Comissió Negociadora del Conveni d'Hostaleria, que com en les anteriors reunions, va ser precedida per una mobilització de treballadores i treballadors del sector per reclamar un conveni digne.

#19J #ALERTAFEMINISTA

CCOO dóna suport a la campanya contra la violència de gènere 19J #Alerta Feminista

CCOO participarà de les concentracions de la campanya 19J #ALERTAFEMINISTA que tindran lloc el dilluns 19 de juny en les portes dels Ajuntaments per reclamar que el Govern central assumeixi com a qüestió d'Estat la lluita contra les violències masclistes, amb pressupostos i participació.

A Barcelona s'ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la plaça de Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny a les 12 del migdia davant dels diversos ajuntaments
>> Més informació www.ccoo.cat
>> Cartell #19J

Les delegades de Caprabo/Geisha de la província de Tarragona demanen un pla de prevenció de riscos psicosocials

Per evitar situacions indesitjades i garantir un entorn laboral digne i segur, les nostres companyes de CCOO demanen un pla de prevenció de riscos psicosocials.

Demà dimecres, 14 de juny, a les 15.30 hores, a la Via Laietana, 47, de Barcelona i a les 12h davant Foment del treball

CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya pel conveni del sector

Davant l'immobilisme de la patronal des de l'inici de les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis continua amb les mobilitzacions en el sector i participarà demà dimecres 15 de juny en la jornada de CCOO de Catalunya en defensa de la negociació col·lectiva i salaris dignes davant Foment del Treball a les 12 h i per a les 15.30h ha convocat una nova concentració de treballadors i treballadores del sector davant la seu de la patronal (Via Laietana, 47).