CCOO organitza una jornada per la presentació de l'informe d'Ernest Cañada sobre la precarietat als paradisos turístics

CCOO organitza aquesta Jornada per donar una visió global de la precarietat en el sector turístic i promocionar el treball digne com a resposta a la impunitat empresarial. En aquesta jornada CCOO també vol fer present la seva aportació en la defensa dels drets humans i laborals a través de la cooperació sindical internacional que realitza des de la Fundació Pau i Solidaritat.

Demà dimecres, 31 de maig, a les 15.30 hores, a la Via Laietana, 47, de Barcelona

CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya per fer avançar les negociacions del conveni

Amb motiu de l'immobilisme de la patronal davant les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis reprèn les mobilitzacions en el sector i ha convocat una concentració de treballadors i treballadores del sector demà dimecres, 31 de maig, a les 15.30 h (Via Laietana, 47, seu de la patronal).

NOTA DE PREMSA - Major estabilitat laboral

CCOO signa el Conveni Col·lectiu de Contact Center

Avui CCOO, junt a la patronal i altres sindicats presents a la mesa negociadora, ha signat el conveni col·lectiu per les treballadores i treballadors de contact center a nivell estatal, que assegura la major estabilitat laboral de tota la història del sector.

Conveni ITV Catalunya - 2016-2018

CCOO augmenta la seva representació en Acciona Port Aventura

Divendres passat, 19 de maig, es van celebrar les eleccions d'Acciona Port Aventura, on les treballadores i els treballadors dels hotels del resort van tenir l'oportunitat de triar als seus representants.

CCOO, que fins ara comptava amb tres delegades al comitè d'empresa, augmenta la seva representació a quatre. Això no hagués estat possible sense l'excel·lent treball de les nostres delegades en els últims quatre anys.

CCOO irromp a les botigues Bershka de Catalunya

CCOO aconsegueix representació a les botigues Bershka de Catalunya, concretament a la província de Tarragona.
En anteriors processos, a Barcelona i Girona, van caure les candidatures.
En aquesta ocasió, s'ha aconseguit.
Una delegada de Tarragona i una delegada de Reus assumeixen la responsabilitat de representar a les seves companyes i companys.