Butlletí Salut Laboral - NOVEMBRE 2016

Novetats i documentació d'interès i utilitat sindical davant la salut laboral

PER UN TREBALL AMB DRETS I CONDICIONS DIGNES AL SECTOR DE L'HOSTALERIA

Ens concentrem contra la precarietat laboral causades per les externalizaciones de serveis als hotels. El 3 de novembre davant l'Hotel Melià Barcelona Sky.

POR UN TRABAJO CON DERECHOS Y CONDICIONES DIGNAS AL SECTOR DE LA HOSTELERIA

Nos concentramos contra la precariedad laboral causadas por las externalizaciones de servicios en los hoteles. El 3 de noviembre frente el Hotrel Meliá Barcelona Sky.

L'Hotel Melià Sky té una plantilla del 75% externalitzada amb precaries condicions de treball.

CCOO es concentrarà davant l'Hotel Melià Sky de Barcelona per denunciar la precarietat laboral causades per les externalitzacions al sector turístic

CCOO es concentrarà davant l?Hotel Melià Sky (c/ Pere IV, 272-286 Barcelona) per denunciar la precarietat laboral que pateix la plantilla de l'establiment, que compte amb un 75% externalitzada a empreses multiserveis, entre col·lectius de cambreres de pis, part de manteniment..., amb l'aplicació de convenis propis amb salaris i condicions per sota de les acordades en els convenis sectorials.

Agenda:

Dia: dijous 3 de novembre a les 12 hores

Lloc: HOTEL MELIÀ BARCELONA SKY

Adreça:c/ Pere IV, 272-286 (Barcelona)

CCOO demana una reunió amb la direcció d'Inspecció de Treball de Catalunya per impedir la vulneració dels drets laborals al sector turístic

El 25 d'octubre a les 10 hores a la seu de la Inspecció de Treball de Catalunya, c/ Sepúlveda,148, CCOO lliurarà un escrit per demanar una reunió amb la seva directora per abordar la problemàtica laboral de forma urgent en els sectors de l'hostaleria i restauració. Com va anunciar CCOO Serveis de Catalunya en roda de premsa del passat 20 d'octubre a Girona, aquesta actuació és una de les previstes per arribar a un model turístic que respecti els drets laborals i que el turisme sigui un sector productiu important, sostenible i de qualitat a Catalunya.

Convocatòria: Dimarts 25 d'octubre a les 10 hores - Direcció General d'Inspecció de Treball de Catalunya - c/ Sepúlveda, 148-150 - Barcelona

Dijous, 20 d?octubre, a les 10 hores, a la seu de CCOO de Comarques Gironines

CCOO presentarà les dades contradictòries en el sector del turisme a Catalunya i el calendari d'accions per a la seva dignificació

Dijous, 20 d'octubre, CCOO de les Comarques Gironines i la Federació de Serveis de CCOO Catalunya faran valoració de la situació i dels bons resultats del turisme a Catalunya alhora que les dades confirmen l'augment de la precarietat, externalitzacions i temporalitat que pateix el conjunt de les plantilles i com aquest model turístic repercuteix en la qualitat i el futur del sector.

L'empresa rebaixa a uns 2.600 les seves pretensions inicials

CCOO convoca noves mobilitzacions contra el salvatge acomiadament de 2.894 persones que pretén executar el Banc Popular i Banc Pastor

Després de l'anunci per part de l´entitat del seu projecte d´optimització, l'anomenat projecte GOLD en el que pretenen realitzar el tancament de 302 oficines (48 a Catalunya) i seguir endavant amb l'acomiadament de 2.894 persones (330 a Catalunya), per a CCOO li queden menys dubtes que la magnitud d'aquesta mesura impossibilitarà la viabilitat futura del Banc.

PROPERA CONVOCATÒRIA PREVISTA:

>> DIA 3 BARCELONA, Passeig de Gràcia 17