Per primera vegada, totes les delegades i delegats de l'Hotel Daurada Palace són membres de CCOO

L'Hotel Daurada Palace, de Salou, constitueix el seu comitè d'empresa

El passat dia 3 de juliol, van tenir lloc les eleccions sindicals de l'Hotel Daurada Palace, de Salou (Tarragona), on 95 treballadores i treballadors van tenir l'oportunitat de triar als seus representants per als propers quatre anys.

CCOO Serveis Tarragona convoca assemblea per informar i debatre sobre el conveni d'hostaleria

Assemblea de delegats/des i afiliats/des d'hostaleria de Tarragona

Ordre del dia:
1. Presentació del Coordinador de la negociació del conveni, Esteban Sanabria.
2. Lectura del preacord del conveni.
3. Torn de preguntes.
4. Votació.

Conveni d'hostaleria Catalunya

Clars i obscurs en l'última proposta i definitiva de la patronal

El dia 27 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni. En aquesta reunió la patronal ha deixat clara quina és la seva oferta definitiva, per la qual cosa els sindicats haurem de decidir si el que s?ha plantejat és suficient o no per arribar a un acord definitiu en el mes de setembre.

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya

#LaFamNoFaVacances

CCOO amb Würth España impulsa la Campanya solidària de recollida d'aliments

La secció sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una tercera campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya. El motiu pel qual es porta a terme aquesta iniciativa és per tal d'ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies. Enguany la participació no ha estat l?esperada tenint en compte l'auge participatiu que hi va haver del primer al segon any.

#ClarelEnsOfega

CCOO inicia la campanya "Clarel ens ofega" per la precarietat provocada per la sobrecàrrega de treball

La secció sindical de CCOO en Clarel denúncia, davant l'autoritat laboral, i mitjançant una campanya informativa dirigida a les persones treballadores i a la clientela, de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses diàriament en les tendes Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.