Sector Financer CCOO Serveis Catalunya

SECTOR FINANCER

SENTÈNCIA PLUS CONVENI VARIABLE

Pel que fa a la sentència de l'Audiència Nacional, de 12 de juny, que estima parcialment la demanda i en la que es declara "...el dret dels treballadors afectats al fet que li sigui abonada la part variable consolidada i generada, entre l'1 de gener al 12 d'agost de 2016..." del Plus Conveni, CCOO volem manifestar:

#19J #ALERTAFEMINISTA

CCOO dóna suport a la campanya contra la violència de gènere 19J #Alerta Feminista

CCOO participarà de les concentracions de la campanya 19J #ALERTAFEMINISTA que tindran lloc el dilluns 19 de juny en les portes dels Ajuntaments per reclamar que el Govern central assumeixi com a qüestió d'Estat la lluita contra les violències masclistes, amb pressupostos i participació.

A Barcelona s'ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la plaça de Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny a les 12 del migdia davant dels diversos ajuntaments
>> Més informació www.ccoo.cat
>> Cartell #19J

El 14 de juny a les 12.00 h, concentració davant Foment del Treball

Jornada per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

CCOO convoca per al proper 14 de juny una nova jornada de lluita i reivindicació a favor de L'OCUPACIÓ, ELS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS. Des de CCOO Serveis farem visible la situació de la negociació col·lectiva a l'HOSTALERIA i les TIC

El 14 de juny a les 12.00 h, concentració davant Foment del Treball Plaça Antonio Maura de Barcelona
>> Cartell 14J en pdf.

Calendari Laboral per a l'any 2018 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2018: DOGC  Núm. 7381 - 31.5.2017

Calendari de Festes Locals 2018:  DOGC Núm.7519 - 19.12.2017
Calendario Fiestas laborales 2018 todas las ccaa: BOE Núm. 245 - 11.10.2017
Ordre obertura de diumenges i festius en el comerç 2018-2019

El dijous 1 de juny a la seu de CCOO a Barcelona

Jornada "Temps i Salut, és possible" amb motiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Davant la proximitat del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones (28 de maig), el dijous 1 de juny, la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza una jornada "Temps i Salut, és possible" a la sala 42 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta).

CCOO front a les externalitzacions i la precarietat

Sobre el debate de las externalizaciones productivas y sus efectos sobre la precarización del empleo

Resulta chocante que en algunos foros se extiendan dudas o se indique que los sindicatos facilitan la externalización productiva, quién así piensa yerra el blanco al que dirigir sus energías y el de sus organizaciones.
Article en el Diari del Treball 11/05/17.- Autor.-  Ramón González Monroy, secretari d'acció sindical de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya