JORNADES secretaria de la dona 6 i 27 de febrer de 2018

"Cos SÍ, cosa NO. Erradiquem la cosificació de les dones en el món del treball"

En la jornada tractarem aquesta problemàtica situant en primer lloc a que ens referim quan parlem de cosificació, aprendre a identificar-la i donar-nos eines per a actuar sindicalment.

Et convoquem a la Jornada que realitzarem per a delegats i delegades de CCOO Serveis de Catalunya:
Comerç i hostaleria el proper 6 de febrer de 2018 - Sala 11 - 1a planta - de 10 a 13 hores.
Sector financer i serveis tècnics 27 de febrer de 2018 - Sala 42 - 4a planta - de 10 a 13 hores.
 >> Díptic de la campanya de la CONC

El 7 de febrer al Poliesportiu Marina Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Assemblea de delegats i delegades 'A l'ofensiva!'

CCOO Serveis participarà en lAssemblea de delegades i delegats, que preveu l'assistència d'unes dues mil persones de CCOO compromeses sindicalment arreu de Catalunya.
- - - -
CCOO Serveis participará en la Asamblea de delegadas y delegados, que prevee la asistencia de unas dos mil personas de CCOO comprometidas sindicalmente de toda Catalunya.

CCOO té en marxa la campanya Cos sí, cosa no, contra la cosificació de les dones i la discriminació

CCOO denuncia a Inspecció de Treball la cadena Hooters per discriminació sexista en les ofertes laborals davant la recent obertura a Castelldefels

CCOO de Catalunya, mitjançant la seva Federació de Serveis, ha denunciat a Inspecció de Treball que investigui les característiques de les ofertes laborals de la cadena HOOTERS davant la seva obertura a Castelldefels. La cadena Hooters és molt coneguda als EUA  amb el sobrenom de breastaurant ( restaurant de les mamelles) i ha iniciat la seva activitat a Castelldefels el passat 17 de novembre. La cadena, molt polèmica i acusada de tracte sexista a les seves treballadores, es vanaglòria d?oferir beguda i menjar mitjançant cambreres en shorts i bons escots.

21D - Permisos retribuïts i no recuperables

Drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

CCOO de Catalunya i CCOO Serveis Catalunya hem editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del dijous 21 de desembre.
- - - - - - - - -
CCOO de Catalunya y CCOO Serveis Catalunya hemos editado una hoja informativa, en catalán y castellano, que recoge los derechos de los trabajadores y las trabajadoras de cara las eleccions al Parlament de Catalunya del jueves 21 de diciembre.

ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA 21 DE DESEMBRE DE 2017
Comunicat PERMISOS RETRIBUÏTS I NO RECUPERABLES 21D
>> CCOO Serveis Catalunya -català i castellà, en pdf-
>> CCOO de Catalunya - català i castellà, en pdf-

25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

Zero violències masclistes. Ens volem lliures! (CCOO Catalunya)
25N CCOO t'assessora. Denuncia-ho JA! (CCOO Serveis)

Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17