Sector Financer CCOO Serveis Catalunya

CCOO té en marxa la campanya Cos sí, cosa no, contra la cosificació de les dones i la discriminació

CCOO denuncia a Inspecció de Treball la cadena Hooters per discriminació sexista en les ofertes laborals davant la recent obertura a Castelldefels

CCOO de Catalunya, mitjançant la seva Federació de Serveis, ha denunciat a Inspecció de Treball que investigui les característiques de les ofertes laborals de la cadena HOOTERS davant la seva obertura a Castelldefels. La cadena Hooters és molt coneguda als EUA  amb el sobrenom de breastaurant ( restaurant de les mamelles) i ha iniciat la seva activitat a Castelldefels el passat 17 de novembre. La cadena, molt polèmica i acusada de tracte sexista a les seves treballadores, es vanaglòria d?oferir beguda i menjar mitjançant cambreres en shorts i bons escots.

21D - Permisos retribuïts i no recuperables

Drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

CCOO de Catalunya i CCOO Serveis Catalunya hem editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del dijous 21 de desembre.
- - - - - - - - -
CCOO de Catalunya y CCOO Serveis Catalunya hemos editado una hoja informativa, en catalán y castellano, que recoge los derechos de los trabajadores y las trabajadoras de cara las eleccions al Parlament de Catalunya del jueves 21 de diciembre.

ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA 21 DE DESEMBRE DE 2017
Comunicat PERMISOS RETRIBUÏTS I NO RECUPERABLES 21D
>> CCOO Serveis Catalunya -català i castellà, en pdf-
>> CCOO de Catalunya - català i castellà, en pdf-

25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

Zero violències masclistes. Ens volem lliures! (CCOO Catalunya)
25N CCOO t'assessora. Denuncia-ho JA! (CCOO Serveis)

Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17

Formació

MIFID II: CNMV publica la guia técnica

CNMV ha publicat la Guia Tècnica definitiva sobre la formació de MifidII que recull bastants de les propostes presentades per CCOO en el període d'al.legacions, tals com:

El 16 de setembre a La Farga de l'Hospitalet

CCOO de Catalunya celebra la Diada del Treball Digne

CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la tradicional Diada del Treball Digne el dissabte 16 de setembre, a La Farga de l'Hospitalet. Es tracta d'una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya.
Reserveu-vos el dia i adreçar-vos a la vostra agrupació/sectorial (o sindicat intercomarcal) per a comprar el bo d'ajut per 10 euros els adults (bescanviable per 5 tiquets de degustació al recinte) i 2 euros els menors de 12 anys.

Ja podeu adquirir, a través de les vostres agrupacions/sectorials, els bons d'ajut que es podran intercanviar per tiquets degustació en el mateix recinte de La Farga.
>> Cartell de la Diada del Treball Digne
- el programa de la Diada del Treball Digne 2017
- la informació dels grups musicals que actuaran a la Diada del Treball Digne 2017
#OfensivaCCOO