Tardes festa Zona Contigo BBVA

Calculadora de tardes de festa BBVAContigo

Índex d'acords a BBVA

Acords BBVA ordenats per data i amb enllaços als documents

Convenio Banca 2007

Nuestros compromisos para el Convenio Colectivo de Banca

El día 20, todas y todos decidimos con nuestro voto qué propuestas y prioridades se llevarán a la negociación del Convenio Colectivo. Contamos con tu apoyo para plantear una serie de reivindicaciones que, en su conjunto, mejoren nuestras condiciones laborales y permitan la conciliación de la vida laboral, personal y familiar:

Elecciones Sindicales 2006 - BBVA

CCOO gana las elecciones en BBVA. Seguiremos trabajando, comprometidos contigo

Gracias a todos y todas por vuestra participación y confianza. En el documento adjunto os facilitamos los resultados.

Eleccions Sindicals 2006 - BBVA

Compromesos amb tu. Per qué votar CC.OO.

Et donem les nostres raons per votar a CCOO en el breu document adjunt. Per assolir els millors resultats és fonamental el teu suport. Tu ens votes cada quatre anys, nosaltres serem la teva veu cada dia. Amb CCOO tries un sindicat fort, responsable, útil i eficaç, que aporta solucions, i que a la vegada és ferm i combatiu per assolir Acords que millorin els teus drets. Tries un sindicat independent amb el qual reforces la unitat sindical, disminuint la dispersió. El dia 20 tu decideixes

Eleccions Sindicals 2006 - BBVA

El día 20, tu decideixes. Els objectius de CC.OO.

CCOO volem comprometre'ns amb tu, i en el breu document adjunt t'exposem per què demanem la teva confiança. Els objectius de CC.OO.: Garantir l'ocupació; Millorar la nostra capacitat adquisitiva; Avançar també en jornada; gualtat d'oportunitats en la promoció i Beneficis Socials BBVA per a tots i totes. El dia 20, tu decideixes.

Saps el que faràs el dia 20?. Han arribat les Eleccions Sindicals al BBVA

Hem de participar de manera informada i reflexiva. CCOO pretenem ajudar-te a decidir amb el breu document adjunt. CCOO som el primer sindicat,amb el 36,2%, i defensem la necessitat de l'acció unitària. Fem una acció sindical eficaç, dirigida als joves, als tècnics, a les dones i a tots els col•lectius sense distinció. Aportem solucions i millorem els teus drets. El dia 20 tu decideixes.

Dona Igualtat - BBVA

Resultats del Projecte "Avançar en Igualtat" al BBVA

L’objectiu central d’aquest projecte era aprofundir en el coneixement de l’organització del treball des d’una perspectiva de gènere per tal de comprendre els mecanismes directes i indirectes que provoquen situacions de desigualtat envers les dones al BBVA, per poder elaborar propostes que incideixin en una modificació positiva de les situacions detectades.

Acción Sindical en BBVA

Seguimos trabajando, seguimos informando

En esta circular, comentamos el desmentido de la Dirección de BBVA, relativo a una posible deslocalización del área de Informática; Reproducimos el texto de lo que reclamamos en el Conflicto Coletivo de los Beneficios Sociales y, por último, valoramos la reciente ampliación del Capital en 3.000 millones de euros.

Destacades

CALENDARI LABORAL 2023

Consulta el Calendari Laboral del 2023 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

Calendari Laboral 2022

Consulta el Calendari Laboral del 2022 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

8 de juny : Acord en l'ERO de BBVA

Gràcies a la participació i implicació activa de la Plantilla, hem aconseguit un acord que rebaixa l'afectació per sota de 3.000 persones, que prioritza la voluntarietat i sense clàusula d'equilibri generacional.

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca