Arquivado en Comunicats

CCOO difon a l’opinió pública la precària situació laboral del sector de Telemàrqueting

Després de la vaga del passat 9 de juny, es reprenen les negociacions del III Conveni

Els sindicats presents en la taula de negociació del III Conveni de Telemàrqueting, han organitzat per a avui 20 de juliol una campanya d'informació i conscienciació de la precària situació del sector a l'opinió publica. Aquesta acció es realitzarà en les ciutats més importants de l'estat, a Barcelona ciutat, CCOO la realitzarà en quatre punts importants de la ciutat.


Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,


pdf print pmail

La campanya va adreçada als usuaris i clients de les principals empreses de serveis del país: TELEFÒNICA, RENFE, REPSOL, ENDESA, GAS NATURAL, BANCS, AMENA-AUNA, VODAFONE, ADMINISTRACIÓ PÚBLICA, 010, 061, etc; per donar a conèixer que les treballadores i treballadors que atenen les trucades als serveis d'aquestes grans empreses no tenen cap relació laboral amb les mateixes. L'atenció al client es realitzen des d'empreses sub-contractades, i els seus treballadors realitzen aquests serveis de forma precària i amb baixos sous. Les empreses de telemàrqueting ofereixen els seus serveis a aquestes grans empreses a baixos costos, en detriment de les condicions laborals i de la qualitat i resolució del servei. Es valora més el nombre de trucades, i el major temps invertit en la resolució de les mateixes, que la qualitat i eficàcia del servei.

CCOO insisteix que el nou conveni ha de recollir un seguit de millores que dignifiquin el sector actualment precari i mal considerat. Aquestes millores passen per una limitació de la temporalitat, una pujada salarial justa, una garantia de la continuïtat laboral en els nombrosos canvis d'empreses dintre del sector i unes limitacions a la deslocalització en aquest tipus de serveis.

Segons manifesta la secretària general de l'Agrupació de Telemàrqueting de COMFIA-CCOO de Catalunya: “Les mobilitzacions continuen perquè la patronal, tot i haver tornar a la taula de negociació després de l’èxit de les aturades i de la vaga del passat 9 de juny, segueix sense acceptar canvis significatius davant els problemes de les seves treballadores i treballadors”.

Hi ha prevista una nova reunió de la taula negociadora pel proper 22 de juliol. S'espera que la patronal s'impliqui de forma clara a arribar a un acord raonable. En cas contrari, els sindicats manifesten que es veuran obligats a convocar una nova tanda de mobilitzacions amb el propòsit que l’empresariat valori la importància dels seus treballadors.

Barcelona, 20 de juliol de 2004

Infórmate

CCOO Servizos é un sindicato, é Comisións Obreiras nos sectores de Comercio, Financeiro, administrativo, das TIC, Hostalería, Telemarketing, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Onde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es