Arquivado en Comunicats, Ocupacio
Enquesta de satisfacció d'EX-EMPLEATS
comunicat
C.E.P. = Caixa Exportadora de Personal
El dia 17 de gener, el cap dOrganització ens assabentava dun estudi a exclients a fi de detectar els motius dabandó com a clients de Caixa Penedès.
Ens deien que trucarien amb el nom duna tal Anna Torres del departament de Qualitat. Esperem que lenquesta serveixi per atendre millor als clients i així evitar que deixin de ser-ho. En un altre comunicat del 17 dabril sens explicà que una altra enquesta, també des el departament de Qualitat, intentava esbrinar el grau de satisfacció dels clients del mercat intern.
A CCOO ens agradaria que lAnna Torres i els seus companys fessin aquesta enquesta a extreballadors de lentitat, i, perquè no, als que encara ho són per quant de temps?- així semblaria que la nostra Direcció té algun interès en que els components de la nostra plantilla no marxin lun darrera laltre, cada cop més gent i més ràpid; aparentaria que volen saber com se senten els treballadors de Caixa Penedès, donaria la sensació que volen aturar aquesta hemorràgia de treballadors i treballadores. Perquè, tal com pinten les coses, això no saturarà, ans el contrari, empitjorarà.
Abans era Caixa de Pensions la principal beneficiària del descontentament de la nostra gent, ara és Caixa Madrid. I en vindran daltres, perquè ha corregut la veu que aquí hi ha pesca abundant: tenim excellents professionals molt insatisfets. Pero no ho volen reconèixer, amaguen el cap sota lala protectora dels números: els dels resultats de cada exercici i els de les seves retribucions, la mare dels ous.
I desmotivats, que és una altra manera de dir-ho. Una altra circular del mateix departament de Qualitat detectava que, a les enquestes fetes a la xarxa doficines per valorar els Departament dels SSCC, van respondre-les un 5889% lany 2004, un 5022% lany 2005 i el 3878% lany 2006. A Barcelona ciutat la mitjana ronda el 20%.
El projecte Barcelona amb un magnífic creuer de premi, després de 4 anys desforços, limitat, això sí, a només 30 oficines- i les últimes Oposicions són més raons que afegeixen desillusió entre la plantilla. Cada matí costa més llevar-se per anar a treballar a més gent.
Nosaltres també fem enquestes, diàriament, parlant amb tots els companys i companyes, que ens feu palès el vostre desànim, ja sigueu homes o dones, caps, gestors o terminalistes, de la xarxa Nord o de la Sud. En sabem les raons, els motius. I els anirem explicant, en pròxims comunicats, que seran clars i que diran, com sempre fem, les coses pel seu nom.
17 de maig del 2007 com. 30/07
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
BOLETÍN INFORMATIVO
Características Básicas del Permiso Individual de Formación (PIF)
Firmado el acuerdo de pensiones alcanzado el pasado 31 de julio por el gobierno, sindicatos y patronal
Constituida la Mesa de negociación del ERE en H&M
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social