Arquivado en

Els fets ens avalen (IV)

PAGA DE BENEFICIS(Més de 100 empleats gaudeixen ja d’aquesta paga)

Este artículo se publicó originalmente en

• La Secció Sindical de CC.OO. de Caixa Laietana, va denunciar l’Entitat davant els tribunals  l’any 2004, per d'incompliment del Conveni Col·lectiu en la qüestió de la paga de beneficis a cobrar al quart any de treball. CC.OO. va presentar Conflicte Col·lectiu i, tant en primera instància, l'Audiència Nacional, com posteriorment el Tribunal Suprem, ens van donar la raó, obligant a la Caixa a pagar aquesta paga de beneficis generada en el tercer any de treball.

• La Direcció de la Caixa, malgrat el seu enuig, va procedir a l'abonament de la paga de beneficis a finals del 2005 i principi del 2006.

Segons les nostres dades, la Caixa hauria d'haver abonat aquesta paga de beneficis a 108 persones, distribuïdes de la següent manera:

Personal dels Departaments Centrals

Personal de la xarxa d’oficines

22

86

TOTAL: 108

HOMES

53

DONES

55

Volem recordar que CC.OO. va presentar un altre Conflicte Col·lectiu sobre aquesta mateixa qüestió per a tots els empleats i empleades entrats entre l’1 de juny de 2001 i fins el 31 de Maig del 2004. HEM GUANYAT en primera instància i està pendent de ratificar pel Tribunal Suprem per poder cobrar la paga de beneficis que la Caixa els hi nega.

Seran més de 110 empleats i empleades que gaudiran d’aquesta paga, i tot gràcies al treball de CC.OO.

EL PROPER DIA 22, VOTA CC.OO., VOTA COHERENCIA

VOTA FETS, NO PARAULES. VOTA CC.OO.

CCOO Servizos é un sindicato, é Comisións Obreiras nos sectores de Comercio, Financeiro, administrativo, das TIC, Hostalería, Telemarketing, Oficinas, Turismo... Leer más

Onde estamos