Tardes festa Zona Contigo BBVA

Calculadora de tardes de festa BBVAContigo

Índex d'acords a BBVA

Acords BBVA ordenats per data i amb enllaços als documents

02-11-22 Revisió Salarial-BBVA Estatal

CCOO informa: Les delegades i delegats de CCOO ens mobilitzem davant les principals entitats en la setmana de presentació de beneficis rècord

Des de CCOO exigim a BBVA una solució perquè la plantilla recuperem el poder adquisitiu perdut per la inflació i els instem a l'obertura d'una Mesa de Negociació. CCOO no pararem de reclamar-ho i exigir-ho fins que el banc entri en raó. JA N’HI HA PROU D’EXCUSES!

02-11-2022 Condicions Laborals- BBVA Estatal

CCOO denuncía: AVARÍCIA a BBVA: Beneficis desorbitats i...¿no hi ha diners per a la plantilla?

BBVA ha presentat els resultats a tancament del Tercer Trimestre, amb uns beneficis descomunals de 4842 MILIONS D'EUROS, un 47% més respecte al mateix període de l'any anterior.

27-10-22 Condicions Laborals

CCOO advertim: Salari o Conflicte

En la prèvia a la setmana de presentació de resultats del 3er trimestre de 2022, el Secretari General de CCOO Servicios recorda en declaracions a la Ser (https:// www .youtube.com/watch?v=-iqfmtebdnm) que CCOO ve denunciant de manera reiterada que el model de negoci imposat pels Bancs és laboralment insostenible per a les seves plantilles.

30-09-2022 Observatori Sectorial - BBVA Estatal

CCOO informa: AEB no fa els deures

A la reunió d'aquest dijous, 29 de setembre, i per a la nostra sorpresa, AEB ha vingut amb els deures sense fer i, tal com es va comprometre en la reunió anterior, no ha presentat cap proposta concreta.

23-09-2022 Condicions CSE-BBVA Estatal

CCOO ho tornem a aconseguir: més millores per al CSE

CCOO TORNEM A ACONSEGUIR-HO: després de nombroses reclamacions a BBVA, el banc ha entrat en raó i augmentarà a 30 segons el temps entre trucades a la totalitat dels Centres CSE.

21-09-2022 Revisió Salarial-BBVA Estatal

Comunicat Conjunt CCOO, UGT i FINE: AEB avança cap a la revisió salarial

A la reunió mantinguda aquest dimarts, 20 de setembre de 2022, l’AEB ha mostrat la seva disposició a buscar solucions als plantejaments que CCOO, UGT i FINE els vam exposar en anteriors reunions.

06-09-2022 Salut Laboral-BBVA Estatal

CCOO denuncia: Rostits i sense aigua freda!!!

El malestar per les elevades temperatures que s'està patint a l'interior de nombrosos centres de treball a BBVA és INSUPORTABLE, però sobretot és INNECESSARI.

Destacades

CALENDARI LABORAL 2023

Consulta el Calendari Laboral del 2023 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

Calendari Laboral 2022

Consulta el Calendari Laboral del 2022 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

8 de juny : Acord en l'ERO de BBVA

Gràcies a la participació i implicació activa de la Plantilla, hem aconseguit un acord que rebaixa l'afectació per sota de 3.000 persones, que prioritza la voluntarietat i sense clàusula d'equilibri generacional.

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca