Arxivat a Noticias, Socio Economico, Divulgacion

La Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol estarà a la seu de CCOO Catalunya per tractar sobre polítiques laborals i turístiques

La Presidenta del Gobierno de las Illes Balears, Francina Armengol, estarà en  CCOO de Catalunya para tratar sobre políticas laborales y turísticas

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,

pdf print pmail

En el marc de la seva visita a Catalunya, la Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, realitzarà un acte amb sindicalistes de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya que tractarà sobre polítiques laborals i turístiques a les Illes Balears. La Presidenta estarà acompanyada pel seu conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball del Govern de les Illes Balears, Iago Neguereuela. L’acte comptarà amb la participació de Camil Ros, secretari general d’UGT de Catalunya i de Ramón González, secretari general de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya.

L’acte tindrà lloc a partir de les 16.30 hores en l’Espai Assemblea de la seu central de CCOO a Barcelona, Via Laietana, 16.

------

En el marco de su visita a Catalunya, la Presidenta del Gobierno de las Illes Balears, Francina Armengol, realizará un acto con sindicalistas de CCOO de Catalunya y UGT de Catalunya que tratará sobre políticas laborales y turísticas en las Illes Balears. La Presidenta estará acompañada por su consejero de Modelo Económico, Turismo y Trabajo del Govern de les Illes Balears, Iago Neguereuela. El acto contará con la participación de Camil Ros, secretario general de UGT de Catalunya y de Ramón González, secretario general de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya.

El acto tendrá lugar a partir de las 16.30 horas en el Espai Assemblea de la sede central de CCOO en Barcelona, ??Via Laietana, 16.

CCOO Catalunya

>> Es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de CCOO de Catalunya.

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram

On estem