Archivado en Comunicats, Salari

Aplicaci贸 de la cl脿usula de garantia

Els nostres salaris pugen el 3,48%, des de l聮1 de gener de 2008

16 01 08 La cl脿usula de garantia de l聮IPC signada per al Conveni Col路lectiu 2007 聳 2010 garanteix el nostre poder adquisitiu i ser脿 efectiva aquest any, at猫s que l聮IPC de 2007 ha estat del 4,2%, un 1,45% per sobre del 2,75% pactat per al 2007.

Aplicaci贸 de la cl脿usula de garantia

Els nostres salaris pugen el 3,48%, des de l'1 de gener de 2008

La cl脿usula de garantia de l'IPC signada per al Conveni Col路lectiu 2007 - 2010 garanteix el nostre poder adquisitiu i ser脿 efectiva aquest any, at猫s que l'IPC de 2007 ha estat del 4,2%, un 1,45% per sobre del 2,75% pactat per al 2007.
1.Aix貌 significa que per al 2008 els nostres salaris s'incrementen un 3,48% amb efectes des de l'1 de gener, fruit d'aplicar la difer猫ncia de l'IPC de l'1,45% a les taules salarials de 2007 i, sobre els imports resultants de l'actualitzaci贸, aplicar la pujada del 2% pactada en el conveni per al 2008.
2.Les taules salarials que reprodu茂m al darrere d'aquesta circular estan contrastades amb l'AEB i s'han comunicat als bancs, amb la intenci贸 que puguem cobrar l'increment salarial aquest mes de gener.
3.La cl脿usula de garantia de l'IPC opera ara actualitzant les taules salarials de 2007, amb efectes des de l'1 de gener de 2008.
4.Els pr貌xims tres anys, a m茅s a m茅s de l'actualitzaci贸 de les taules, es percebran endarreriments per la difer猫ncia de l'IPC i l'increment percebut des de l'1 de gener de cada any. 脡s a dir, si el 2009 l'IPC 茅s superior al 2%, s'actualitzaran les taules salarials de 2008 i es cobraran els endarreriments que corresponguin.
5.Es constata una altra vegada que la negociaci贸 col路lectiva 茅s la millor f贸rmula d'actualitzar els nostres salaris i organitzar la defensa dels nostres interessos. La capacitat negociadora dels sindicats 茅s la garantia m茅s gran per aconseguir els nostres objectius, regulant i millorant les nostres condicions laborals.

La teva afiliaci贸 contribueix directament a millorar la capacitat de negociaci贸
Gener de 2008

Taules salarials del Conveni Col路lectiu de Banca des de l'1 de gener de 2008

Actualitzades les taules de 2007 amb el diferencial de l'IPC de l'1,45% m茅s, sobre aquests imports actualitzats, aplicada la pujada del 2% acordada en el conveni per a 2008.

NOTA.-

Per a la determinaci贸 del salari anual, cal dividir per dotze aquests taules salarials i multiplicar-les pel nombre de pagues que es perceben a cada entitat