Archivado en Comunicats, medi ambient

Supressi贸 d聮aparcaments del centre corporatiu de Sant Cugat

Convocatoria d'assemblea informativa

14 01 08 Convoquem a una ASSEMBLEA que tindr脿 lloc el dimarts 15 de gener a les 15 hores a les escales de davant del restaurant SODEXHO.

CONVOCATORIA D'ASSEMBLEA INFORMATIVA
Supressi贸 d'aparcaments del centre corporatiu de Sant Cugat

Despr茅s de la posta en marxa del nou pla d'actuaci贸 que l'empresa ha dissenyat per fer front a l'eliminaci贸 de 249 places d'aparcament com a conseq眉猫ncia de les obres del nou edifici, veiem una vegada m茅s que els problemes organitzatius d'aquesta empresa acaben caient sempre sobre les espatlles dels seus treballadors i treballadores.

Aquest pla d'actuaci贸 traspassa el problema a les direccions de les diferents 脿rees i, a m茅s a m茅s, recomana que a partir de les 17 hores no s'utilitzi la nova zona d'aparcament, que no deixa de ser un carrer i un p脿rquing d'un centre comercial de l'altre costat de l'autopista. Cal que recordem que l'horari partit de conveni acaba justament a les 17 hores.

Des de CCOO pensem que la plantilla del Centre BancSabadell ja t茅 prou problemes pel fet d'haver de despla莽ar-se di脿riament a un centre de treball allunyat de la seva resid猫ncia com perqu猫 tamb茅 hagi de suportar els problemes afegits per q眉estions organitzatives que l'empresa no ha sabut resoldre.

Per tant, demanem a l'empresa una vegada m茅s que:

路 posi un servei d'autocars que cobreixi les franges d'horaris d'entrada i de sortida de la feina des de Sabadell, Barcelona i Terrassa.
路 ampli茂 i actualitzi el plus de transport.

Per tal d'informar d'aquestes q眉estions i proposar possibles accions per portar a terme, si s'escau, us convoquem a una ASSEMBLEA que tindr脿 lloc el dimarts 15 de gener a les 15 hores a les escales de davant del restaurant SODEXHO.

Continuarem informant.

Sant Cugat, 14 de gener de 2008