Archivado en Comunicats, medi ambient

240 places d聮aparcament menys a la B-30

Supressi贸 d聮aparcaments al centre corporatiu de B.Sabadell

20 12 07. El 13 de novembre passat vam mantenir una reuni贸 amb l聮empresa en qu猫 vam parlar d聮aquesta q眉esti贸 i se聮ns va confirmar que a partir del dia 8 de gener es suprimirien 240 places d聮aparcament i que caldria buscar solucions per a aquesta problem脿tica.

Fa dies que al Centre Corporatiu de Sant Cugat del Vall猫s estan corrent rumors en refer猫ncia a la supressi贸 de places d聮aparcament amb motiu de les obres de construcci贸 del nou edifici.

Evidentment ho vam aprofitar per exposar de nou la nostra reivindicaci贸, que mantenim des dels primers trasllats, que s聮instauri un servei d聮autocar des de Sabadell i Barcelona, proposta que no va ser rebutjada d聮entrada. Aquesta mesura solucionaria la q眉esti贸 de l聮aparcament ja que es reduiria la necessitat actual d聮utilitzar el vehicle privat, milloraria la seguretat en els despla莽aments diaris i, a la vegada, tindria el benefici afegit de reducci贸 dels nivells de contaminaci贸 de Banc Sabadell en mat猫ria de mobilitat de la seva plantilla.

L聮empresa ens va demanar col路laboraci贸 en aquest 脿mbit que afecta directament els despla莽aments de la plantilla, per貌 quan li hem demanat que ens inform茅s de les decisions que prengui. Ens han dit que ens informaran quan ho creguin convenient. Per tant, no cal ser gaire espavilat per intuir que no pensen donar resposta a cap mesura que faciliti a la plantilla l聮煤s de transports col路lectius, ja siguin d聮empresa o p煤blics. M茅s aviat volen posar sobre les espatlles del personal, i m茅s concretament dels directors d聮脿rea, la responsabilitat de gestionar els aparcaments que s聮hauran de compartir entre els empleats i les empleades de la seva 脿rea; aquesta 茅s la proposta que estan treballant per pal路liar el d猫ficit de places d聮aparcament.

Des de CCOO expressem el nostre rebuig a l聮actitud irresponsable i prepotent respecte a tots els treballadors i les treballadores d聮aquesta empresa i a una manca de comprom铆s amb la societat i la defensa del medi ambient.

Aix铆, emplacem l聮empresa a una taula de negociaci贸 on es discuteixin de manera seriosa i oberta tots els problemes i les alternatives per una mobilitat segura i sostenible de la plantilla del Centre Corporatiu de Sant Cugat del Vall猫s.

Us en continuarem informant.

Sabadell, desembre de 2007