Archivado en Comunicats, beneficis socials
Aquest Nadal, cap tarda de dijous.
comunicat
CCOO tenim com un objectiu estratègic avançar en tardes de dijous festa. El Conveni que hem signat així ho corrobora i permetrà al conjunt de les plantilles no treballar cap tarda de dijous durant les festes nadalenques (tardes del 20, 27 de Desembre i 3 de Gener).
Això ens situa ja en una xifra propera al 50% de la totalitat de tardes de dijous tancades que, juntament amb el dia addicional de permís (lliure disposició) que ens correspon a partir del pròxim any, amplien el nostre temps per a viure.
LA INFLACIÓ ES SITUA EN EL 4,1%: AMB EL CONVENI, EL NOSTRE SALARI ESTÀ PROTEGIT
La inflació interanual s'ha col1locat en el 4,1% al novembre. El Conveni protegeix el nostre salari de la desviació de l'IPC pel que, quan es conegui al gener la dada definitiva de l'any 2007, aquest haurà d'actualitzar-se amb efectes retroactius percepció d'endarreriments- des del 1 de Gener.
Mentrestant, en el mes de Desembre, ens correspon la percepció de la quantia de la part variable per nivell retributiu del Plus Conveni 2007.
PUBLICAT EL CONVENI AL BOE
El passat 30 de Novembre s'ha publicat al BOE el Conveni Col1lectiu de les Caixes d'Estalvis per als anys 2007-2010, pel que ha entrat plenament en vigor a partir del dia 1 de Desembre als efectes - entre daltres- dels nous imports per als préstecs d'habitatge o els permisos, encara que algunes caixes han començat la seva aplicació amb anterioritat a la publicació.
AMB EL TEU CONVENI, MÉS I MILLOR
Afilia't a COMFIA-CCOO,
compromesos amb tu
"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratuïtament, suscriu-te.
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Reunión de constitución del Comité de Empresa Europeo del Grupo Inditex
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
CCOO presenta declaración por el Día Mundial del Turismo: Un modelo turístico más sostenible y que garantice derechos, es imprescindible
¿Quieres desarrollarte profesionalmente en el área de Recursos Humanos?
Nuevos permisos y derechos para la conciliación de la vida laboral, personal y familiar