Archivado en Comunicats, medi ambient

Comitè de Medi Ambient

19 06 07 Transcrivim la carta que hem enviat recentment al Sr. Josep Oliu, president de Banc Sabadell. (PDF:Cat / Cas / Gal)

Comitè de Medi Ambient

Transcrivim la carta que hem enviat recentment al sr. Josep Oliu, president de Banc Sabadell:

¬ęLa pol√≠tica sobre medi ambient √©s p√ļblica i entenem que de forma directa afecta a la salut i condicions de la plantilla del Grup Banc Sabadell, a m√©s de l¬íinter√®s social que aquest tema suscita, creiem que qualsevol √≤rgan que tracti aquesta tem√†tica en l¬í√†mbit de l¬íempresa ha de comptar necessariament amb la participaci√≥ de la representaci√≥ sindical democr√†ticament escollida pels treballadors en proc√©s electoral.
El tema del respecte al medi ambient √©s de tal import√†ncia en el moment actual, que la majoria d¬íorganismes governamentals tenen les seves carteres, √†rees, o secretaries dedicades a aquesta q√ľesti√≥. Aix√≠ mateix, les principals organitzacions sindicals tenen tamb√© els seus corresponents departaments dedicats a l¬íestudi dels impactes sobre l¬íentorn de les activitats econ√≤miques i les possibles solucions que derivin en una actitud de conscienciaci√≥ i de respecte en vers el medi ambient per part de tots els agents econ√≤mics.
Per tant, si les empreses volen assolir una bona gesti√≥ de l¬íimpacte sobre el medi ambient, han de comptar ineludiblement amb la col¬ēlaboraci√≥ de la major part possible de visions que permetin una millor i m√©s extensa gesti√≥ de les conductes mediambientals, i que condueixin a l¬íexcel¬ēl√®ncia en aquest tema de vital import√†ncia per el futur de la nostra societat i de la nostra pr√≤pia empresa.
√Čs per aix√≤ que li demanem a vost√®, com a President del Consell d¬íAdministraci√≥, √≤rgan del qual dep√®n el Comit√® de Medi Ambient, que s¬íinclogui en la estructura actual una convenient vocalia en nom de la representaci√≥ sindical en l¬íesperit de col¬ēlaboraci√≥ que entenem que aquest tema mereix i requereix.
Quedem a l¬íespera de les seves noticies i el saludem cordialment.¬Ľ

Juny de 2007