Archivado en Comunicats, Salari

Continuem defensant l´increment d’¼ de paga de beneficis a Banc Sabadell

25 05 07 Per ser conseqüents amb la nostra posició, reiterem el que vam reclamar a Banc Sabadell el març: que s’aboni el ¼ de paga i, a més a més, QUE NO S’ABSORBEIXI. (PDF:Cat / Cas / Gal)

CONTINUEM DEFENSANT L’INCREMENT D’¼ DE PAGA DE BENEFICIS

En el comunicat de març del 2007 vam anunciar que aquesta secció sindical sosté que, de l’aplicació de l’article 18 del Conveni Col•lectiu de Banca (CCB), se’n deriva l’augment d’¼ de paga de beneficis per a aquest any.
Per calcular-ho, es fa una comparació entre el cost d’una paga líquida del 2006 de tota la plantilla i el dividend líquid finalment abonat als accionistes per a l’exercici del 2006. El març vam percebre 1,5 pagues de beneficis, el mateix que l’any anterior, perquè per establir si es produeix o no un increment de paga de beneficis, primer cal aprovar el pagament de dividends a la Junta d’Accionistes (28 de març de 2007), en segon lloc cal conèixer el dividend líquid realment abonat als accionistes per al 2006 i, finalment, segons estableix el CCB, si es produeix un increment de quarts de paga de beneficis, l’empresa disposa fins al 30 de juny per procedir a abonar-ho.
En aquest moment estem discutint amb l’empresa els paràmetres econòmics que configuren el càlcul esmentat i, a parer nostre, es constata que es produeix un increment d’¼ de paga que s’hauria d’abonar aquest mes o el següent.
Per ser conseqüents amb la nostra posició, reiterem el que vam reclamar el març: que s’aboni el ¼ de paga i, a més a més, QUE NO S’ABSORBEIXI.
No és admissible que amb un increment d’un 50% de beneficis i havent publicat el repartiment d’opcions sobre accions (no absorbibles) per a 500 directius, s’exclogui la resta de la plantilla de participar en els espectaculars beneficis que obté Banc Sabadell i que hem produït entre tots.
Us en continuarem informant.

Maig del 2007