Archivado en Comunicats, Ocupacio, beneficis socials

Contra els acomiadaments a la BBK, exigim la conversi贸 dels contractes eventuals i en pr脿ctiques en indefinits

El dimecres 31 d'octubre s'han fet concentracions de delegats sindicals a totes les capitals de prov铆ncia en les quals hi ha una oficina de BBK. VIDEO: Concentraci贸 a Barcelona

Albacete, Alacant, Almer铆a, Barcelona, Bilbao, Cadiz, Castell贸, Ciudad Real, C贸rdoba, Guadalajara, Logro帽o, Madrid, M谩laga, M煤rcia, Pamplona, Santander, Sevilla, Toledo, Val猫ncia i Zaragoza.

VIDEO. CONCENTRACI脫 A BARCELONA

No contents amb 聯acomiadar聰 a la plantilla amb contracte universitari en pr脿ctiques en l'expansi贸 (estem parlant d'uns 180 companys i companyes), la irresponsable direcci贸 de la BBK ha anunciat la seva intenci贸 d聮聯acomiadar聰 tamb茅 als eventuals de Bizkaia (aproximadament 80 persones).

La direcci贸 de la BBK duu dos anys deteriorant les relacions laborals i el seu atac al Conveni Col聲lectiu 茅s cada vegada m茅s intens. A la desregulaci贸 per mitj脿 dels fets (nomenament de gerents, contractes de personal de confian莽a, la previsible paralitzaci贸 de la volta dels despla莽ats聟) ara sumen l'acomiadament d'aquests companys i companyes.

El desprop貌sit de la direcci贸 de la BBK 茅s tal que arriba a l'extrem de paralitzar la negociaci贸 del conveni col聲lectiu. Diguem-ho clar: la BBK no vol negociar el conveni col聲lectiu. Despr茅s de mesos acusant fins al rosari de l'aurora, la veritat 茅s aquesta, 茅s la pr貌pia direcci贸 de la BBK la que no vol arribar a cap acord.

Per tot aix貌 seguim amb les mobilitzacions de delegats que vam comen莽ar al setembre amb les concentracions d'Alacant, Bilbao, Madrid i Val猫ncia i les ampliem a la resta de prov铆ncies amb pres猫ncia de BBK.

OCTUBRE 2007 COMFIA-CCOO BBK