Archivado en

Comunicat / 18 Octubre 2007 - Sogeti

Aquest sistema NO ens agrada: Comen莽a l'acci贸!

Des de la Secci贸 Sindical de CCOO volem informar que despr茅s del comunicat que vam enviar dilluns passat 聯Sogeti: els ponts trencats聰 manifestant la delicada situaci贸 en la que es troben les negociacions en mat猫ria salarial, l聮煤nic que hem obtingut per part de la Direcci贸 茅s la promesa de lliurament immediat d'una proposta de salaris. No obstant aix貌, aquesta promesa ja se聮ns ha realitzat en m茅s d聮una ocasi贸 i no s聮ha dut a terme.

Amb l聮alta rotaci贸 existent en l聮empresa, amb un mercat necessitat de treballadors i treballadores, se聮ns fa dif铆cil entendrePER QUE SOGETI NO es pot permetre treballar en millorar les condicions laborals de la plantilla, comen莽ant per un canvi en la pol铆tica salarial: eliminant els casos SENSE pujada DE SOGETI, no BAIXANT EL SOU t, 聟, en definitiva, tenint una pol铆tica salarial justa amb tota la plantilla.

PERQUE AQUEST SISTEMA NO ENS AGRADA i la Direcci贸 sembla que no te intencions reals de canviar-lo, per a la Secci贸 Sindical de CCOO la situaci贸 ha tocat fons. Per tot aix貌, avui d铆a 18 d'octubre hem realitzat una jornada de protesta en la que hem pegat uns cartells, que us mostrem a continuaci贸, als centres de treball de Madrid, Barcelona i Valencia..

Esperem que aquesta Direcci贸 reflexioni, i faci de SOGETI una empresa cada vegada m茅s atractiva, pels que hi som i pels que volem que vinguin, negociant per millorar els problemes que preocupen la plantilla i deixant de banda les t猫cniques dilat貌ries habituals, que demostrat est脿, nom茅s beneficien a les empreses de la compet猫ncia.

Perqu猫 la Direcci贸 de Sogeti sap perfectament que no nom茅s la Secci贸 Sindical de CCOO, sin贸 tots els treballadors i treballadores de SOGETI ho reivindiquem a tots els f貌rums que estan al nostre abast, CCOO seguir脿 amb acci贸 rere acci贸 fins que existeixi:

PUJADA PER A TOTHOM!

Descarrega Comunicat "Aquest sistema no ens agrada, comen莽a l'acci贸" (PDF)

Afilia't a CC.OO.!