Archivado en

Comunicat / 15 Octubre 2007 - Sogeti

SOGETI: Els ponts trencats

La Secci贸 Sindical de CCOO vol manifestar a tots els treballadors i treballadores de Sogeti que la situaci贸 de les relacions de l聮empresa amb els ostres representants 茅s ja insostenible. Els fets son els seg眉ents:

Des del 4 d聮Agost hem fet varies peticions de documentaci贸 amb l聮煤nica finalitat d聮avan莽ar en la negociaci贸 col路lectiva: n egociaci贸 salarial, pla d聮igualtat, etc聟

Dos mesos despr茅s, nom茅s tenim unes dades salarials que son tan incomplertes, tan diferents a les sol路licitades, que no permeten ni tan sols la seva an脿lisi per poder asseure聮s en una taula de negociaci贸 amb possibilitat d聮assolir un acord. De fet, son dades de menor qualitat que les lliurades l聮any passat que ja, en el seu moment, ens semblaven insuficients.

No podem oblidar que aquesta Secci贸 ja va fer un gran esfor莽 per trobar les possibilitats d聮un acord en mat猫ria salarial durant la passada primavera, que no va donar els seus fruits per que mai hi va haver un comprom铆s seri贸s per part de SOGETI de tancar un acord benefici贸s per a tota la plantilla. L聮煤nic que trobem, en el seu moment i actualment, son plantejaments ambigus, sense propostes clares per escrit, que nom茅s ens serveixen perqu猫 la credibilitat en la voluntat negociadora de l聮empresa estigui, a dia d聮avui, sota m铆nims.

La Direcci贸 est脿 fent servir t猫cniques dilat貌ries per tirar endavant, una vegada m茅s, amb la seva pol铆tica salarial, de 聯pal i pastanaga聰, tan injusta i insolidaria, i de resultats negatius com demostra l聮augment desmesurat de la rotaci贸 durant el present any.

No sabem durant quant de temps seguir脿 la Direcci贸 de Sogeti amb aquesta actitud, per貌 si sabem que la nostra paci猫ncia est脿 esgotada. Est脿 en les mans de la Direcci贸 de Sogeti reconstruir, aquesta vegada de deb貌 i seriosament, els innombrables ponts que la Secci贸 Sindical de CCOO ha tendit per a la negociaci贸 i que la Direcci贸 s聮ha encarregat de destruir.

Altrament nom茅s ens deixen una via als treballadors i treballadores de SOGETI:

L聮acci贸!

Descarrega Comunicat "Sogeti: Els ponts trencats"(PDF)

Afilia't a CC.OO.!