Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

CULTURA CLIENT, UN ESTRENYIMENT M脡S


Ara l聮experi猫ncia pilot que va comen莽ar a la zona de Reus ja s聮ha implantat a tota l聮entitat. Sembla que les proves, com sempre, no han servit per a res, ja que la cosa continua sense funcionar. Algun cap de zona reconeix que no tenim l聮estructura inform脿tica adequada per afrontar aquest repte.


pdf
print
pmail
No obstant aix貌, la Direcci贸, com sempre tamb茅, pret茅n posar en marxa projectes sense els mitjans adequats, carregant el mort a la plantilla i enviant al cap de Recursos Humans a determinades zones a amena莽ar-nos amb gossos i tanques.

Companys, hem de dir prou. S聮ha acabat!

La Secci贸 Sindical de CCOO hem proposat al Comit猫 Intercentres que en la propera reuni贸 estudiem a fons aquest assumpte. Tal com ja v脿rem dir en anteriors circulars on parl脿vem de la implantaci贸 de la cultura client, n聮hem estat fent un seguiment.

En dates properes ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que ens doneu suport en les accions que us proposarem.

Ha arribat l聮hora de posar fre al caos creat per la nefasta pol铆tica de recursos humans dels 煤ltims anys. Si no ens fan cas a les bones, ens n聮hauran de fer a les...

Tarragona, 26 de setembre de 2007

Veure en PDF