CULTURA CLIENT, UN ESTRENYIMENT MÉS

Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

CULTURA CLIENT, UN ESTRENYIMENT MÉS


Ara l’experiència pilot que va començar a la zona de Reus ja s’ha implantat a tota l’entitat. Sembla que les proves, com sempre, no han servit per a res, ja que la cosa continua sense funcionar. Algun cap de zona reconeix que no tenim l’estructura informàtica adequada per afrontar aquest repte.


pdf
print
pmail
No obstant això, la Direcció, com sempre també, pretén posar en marxa projectes sense els mitjans adequats, carregant el mort a la plantilla i enviant al cap de Recursos Humans a determinades zones a amenaçar-nos amb gossos i tanques.

Companys, hem de dir prou. S’ha acabat!

La Secció Sindical de CCOO hem proposat al Comitè Intercentres que en la propera reunió estudiem a fons aquest assumpte. Tal com ja vàrem dir en anteriors circulars on parlàvem de la implantació de la cultura client, n’hem estat fent un seguiment.

En dates properes ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que ens doneu suport en les accions que us proposarem.

Ha arribat l’hora de posar fre al caos creat per la nefasta política de recursos humans dels últims anys. Si no ens fan cas a les bones, ens n’hauran de fer a les...

Tarragona, 26 de setembre de 2007

Veure en PDF