Archivado en

Comunicat / 19 Setembre 2007 - Sogeti

La tornada al CCOOle 聟

La Secci贸 Sindical de CCOO en Sogeti duu setmanes preparant la tornada al curs sindical en Sogeti. Per貌 sembla que no a tothom l聮interessa comen莽ar el nou curs 2007/2008 pel que fa a relacions laborals:

Fa m茅s d聮un mes i mig (des del dia 4 d'Agost) que sol路licitem a l'empresa la informaci贸 necess脿ria per a poder treballar enMAT脠RIA SALARIAL i en el desenvolupament d'un PLA D'IGUALTAT en Sogeti.

Creiem que el termini des de la primera sol路licitud 茅s m茅s que suficient per a, si es vol, lliurar l聮esmentada documentaci贸. A data d'avui no se'ns ha lliurat ni tan sols una dada de les sol路licitades sobre aquests temes.

A m茅s a m茅s hem tornat a sol路licitar, ja que actualment no existeix mesa de negociaci贸 alguna,lacreaci贸 d'una Mesa Estable de Relacions Laborals, que permeti un treball continuat i fluid en la resoluci贸 dels problemes, actuals i futurs, entre la Direcci贸 de Sogeti i els sindicats presents en l'empresa.

Degut a la urg猫ncia de certs temes a tractar (salaris, pla d'igualtat, signatura dels beneficis socials,聟) hem considerat que l聮esmentada taula hauria de constituir-se com m茅s aviat millor, per la qual cosa hem instat a una convocat貌ria de constituci贸 de taula abans de la finalitzaci贸 del present mes.

No 茅s la primera vegada que escoltem i llegim que els treballadors i treballadores s贸n molt importants per a aquesta empresa, per aix貌 esperem,, en benefici de tots, que la Direcci贸 de Sogeti faci un pas decidit cap endavant, lliurant la documentaci贸 i comprometent-se a treballar en aquest sentit en una taula de negociaci贸 en el m茅s curt termini posible.

Com sempre, us seguirem informant聟.

Descarrega Comunicat 11/2007 (PDF)

Afilia't a CC.OO.!