Archivado en Comunicats, Ocupacio

Negociaci贸 IV Conveni col路lectiu TELEM脌RQUETING.10

PROPOSTES INACCEPTABLES

En la reuni贸 de mesa del conveni mantinguda el 4 de juliol, la patronal ens presenta de forma detallada les seves propostes sobre els cap铆tols VI MOBILITAT, VII TEMPS DE TREBALL i VIII VACANCES PERMISOS I LLIC脠NCIES. >> Veure el comunicat en PDF-04 juliol 2007-

En el cap铆tol de Mobilitat l'ACcE no planteja cap modificaci贸 a l'actual redactat de l'III Conveni. En el Cap铆tol VII sobre Temps de treball, plantegen la modificaci贸 de l'art. 24 en el seu par脿graf tres, distribuci贸 irregular de la jornada, disminuint a 20 hores setmanals el l铆mit per a poder aplicar la distribuci贸 irregular, quan en l'actualitat no se'ls pot aplicar als contractes de 30 o menys hores; i en el seu par脿graf set proposen canviar a un ajust de la jornada trimestral en lloc de mensual com fins a ara. En l'art. 26 sobre caps de setmana volen afegir que els 聯caps de setmana compresos en les vacances ens contin com caps de setmana gaudits聰 havent de treballar els restants. En l'art. 27, horaris i torns proposen obrir el ventall de les bandes hor脿ries ampliant l'inici de les mateixes en una hora i eliminant l'obligaci贸 de facilitar mensualment les jornades, torns i horaris a la representaci贸 dels treballadors. En el Cap铆tol VIII, vacances, permisos i llic猫ncies, en el seu art. 29 punt dos, pel que fa a les 35 hores m猫diques proposen afegir 聯pel temps indispensable i un m脿xim de 35 h聰, per a assistir a consultes聰. En el Cap铆tol IX, exced猫ncies i reducci贸 de la jornada per motius familiars, inclouen un termini per a la sol聲licitud de qualsevol exced猫ncia de 15 dies.

Des de COMFIA-CCOO hem plantejat les nostres reivindicacions pel que fa a aquests cap铆tols com:
聲 Dos dies d'assumptes propis, quedant la jornada m脿xima anual en 1.748 hores.
聲 Augmentar el temps de descans per a les jornades: quatre o inferior, 10 minuts; cinc, 15 minuts; sis, 20 minuts; set, 25 minuts i vuit o superior, 30 minuts.
聲 Reducci贸 del termini de sol聲licitud per als dies solts.
聲 Temps necessari per acompanyar a consultes m猫diques a menors de 14 anys, familiars dependents o discapacitats.
聲 Utilitzaci贸 de les 35 hores m猫diques tamb茅 per a sanitat privada.
聲 Incorporar 3 dies de perm铆s per cirurgia ambulat貌ria de familiars fins a segon grau.
聲 Que els 3 dies per hospitalitzaci贸 puguin agafar-se dintre dels deu dies seg眉ents al fet causant.
聲 Ampliar perm铆s en cas de defunci贸 de familiars residents en l'estranger, fins a primer grau, a tres dies m茅s.
聲 Compensaci贸 del dia lliure retribu茂t dintre del mateix mes, si no fora aix铆 no podr脿 ser denegat per l'empresa en la data en qu猫 el treballador ho sol聲liciti.
聲 Inclusi贸 de tot un cap铆tol nou en el conveni que reculli les lleis d'igualtat i conciliaci贸, per a no haver de modificar en cada cap铆tol els articles als quals afecta.

En definitiva, seguim mantenint postures molt allunyades tamb茅 en aquests cap铆tols, nom茅s ens traslladen les seves necessitats sense oferir contrapartida alguna. COMFIA-CCOO ha deixat clar la seva disconformitat amb totes les modificacions proposades per la nostra Patronal, qui ens ha indicat la dificultat per a assumir els costos que generarien les nostres.

La pr貌xima reuni贸 ser脿 el 17 de juliol, en la qual s'han comprom猫s, malgrat les dificultats expressades, a estudiar m茅s a poc a poc les nostres propostes.

Vosaltres sou la nostra for莽a
AFILIA-T聮HI!

Af铆lia't! a COMFIA-CCOO