Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

LES VACANCES

S¬íacosten les tan esperades vacances. √Čs en aquest per√≠ode que la manca de recursos humans es fa, si m√©s no, m√©s palesa.

Hom se les prepara amb un cert temps d’antelació -els que les fan i els que no les fan- . Tots ens les podem preparar:

- L’horari és de 8.00 h a 15.00 h. Si el respectem, estarem més descansats per començar-les; els que ens quedem també ho estarem quan els companys i companyes facin vacances.

- A les reunions estem convidats: les invitacions es poden refusar. A partir de les 15.00 h el temps √©s nostre i no hem de donar explicacions a ning√ļ. Haurem de preguntar si hi ha piscolabis.

- Pensem que, malgrat que tinguem molta feina, si ho solucionem fora de l¬íhorari laboral els donem excusa per continuar aplicant la m√†xima ¬ďs√≠, s√≠, us queixeu molt per√≤ tot es fa¬Ē. La feina, si la deixes, no es queixa i a l¬íendem√† sempre hi √©s. Companys, prioritzem.

- Podem dir s√≠, per√≤ als objectius no hi arribarem i, per tant, no els cobrarem. Aix√≤ ens afecta la butxaca i a Caixa Tarragona la plantilla ja la tenim prou afectada. B√©, no noteu que si som a punt d¬íaconseguir-los ens els retoquen per estalviar-se 10 c√®ntims? Encara que se¬íns digui que s¬íaugmenta el variable en 18¬í5%, si alg√ļ ho ha notat, que ens ho comuniqui.

Aquest període és un bon moment per començar a conciliar la vida familiar i laboral utilitzant l’horari que ja tenim. Tots estarem més relaxats per afrontar les vacances, malgrat la mancança —que segur que encara notarem més— de recursos humans.

No ens cansarem de dir-vos que, quan us trobeu en aquesta situaci√≥, ho comuniqueu a aquesta Secci√≥ Sindical. √Čs el moment, doncs, de fer-ho. Si no ho fem, despr√©s la resposta que rebrem ser√† que ¬ďLes vacances sempre estan cobertes a les oficines on s¬íhan de cobrir.¬Ē

Tarragona, 20 de juny de 2007

Veure en PDF