Archivado en Comunicats, Previsio Social, Salari

Calcula la teva prejubilaci贸

15 11 06 Disposem d麓un aplicatiu per poder calcular l麓import de l麓assignaci贸 de prejubilaci贸, segons els criteris que marca l麓acord de prejubilacions de Banc Sabadell. (PDF:Cat. / Cast.)

Calcula la prejubilaci贸

El 20 de juliol de 2006, COMFIA-CCOO vam signar amb els representants de l麓empresa un Acord marc en mat猫ria de prejubilacions que ven铆em reclamant des de feia temps. Aquest Acord 茅s aplicable a les persones que tenen una edat de 53 anys o m茅s. L麓acceptaci贸 de la prejubilaci贸 no 茅s obligat貌ria per al treballador, ni tampoc 茅s obligatori per a l麓empresa prejubilar. Us informem que disposem d麓un aplicatiu per poder calcular l麓import de l麓assignaci贸 de prejubilaci贸, segons els criteris que marca l麓esmentat acord. Per a poder realitzar el c脿lcul necessitem la informaci贸 seg眉ent: - Data naixement - Data prejubilaci贸 - Salari conveni - Salari voluntari - Concepte de la n貌mina R.04 Cotitzaci贸 conting猫ncies comunes Amb aquestes dades, et podem facilitar les quantitats que t麓han de pagar cada any de prejubilaci贸 i d麓aquesta manera comprovar que l麓oferta que fa el Banc est脿 dins del que marca el Pacte. A m茅s a m茅s, tal com recull la cl脿usula addicional tercera, l麓empresa ens ha facilitat el PE dels 61 anys d麓aquelles persones que tenen en aquests moments m茅s de 53 anys i una antiguitat en banca anterior a 1980. Edat de prejubilaci贸: - A partir de 53 anys. Assignaci贸: - Amb 53 i 54 anys 83% Salari Conveni (menys seguretat social) 79% Salari Voluntari (menys seguretat social) - De 55 a 60 anys 88% Salari Conveni (menys seguretat social) 84% Salari Voluntari (menys seguretat social) - M茅s Conveni Especial Seguretat Social. - S麓abonar脿 el 31 de gener de cada any. Revaloraci贸 Assignaci贸 en l麓any que es compleixen: - 56 anys, increment del 3% - 59 anys, increment del 4% Edat de jubilaci贸: - Amb car脿cter general als 61 anys i 30 anys cotitzats. Beneficis socials: - Es mantindran les condicions com en actiu per a: - Els serveis i la retribuci贸 del compte on s麓aboni l麓assignaci贸. - Els pr茅stecs hipotecaris vigents. Davant de qualsevol dubte estem a la vostra disposici贸 i vam esperar que aquesta informaci贸 us sigui d麓utilitat.

Sabadell, novembre de 2006.