Archivado en Comunicats

Concentraci贸 27 d'abril a Barcelona

Nova concentraci贸 de delegats i delegades per exigir a l聮SCH que aturi els acomiadaments i respecti els acords

NOTA DE PREMSA.- En la concentraci贸 de delegats i delegades d聮avui a Barcelona, s聮han manifestat uns 300 representants sindicals i ha comptat amb l聮assist猫ncia dels secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Coscubiela i Jos茅 Ma.脕lvarez respectivament, aix铆 com el secretari general de COMFIA-CCOO de Catalunya Carles Reitg; per denunciar a l聮SCH que est脿 realitzant una reducci贸 d聮ocupaci贸 encoberta per la via de baixes 聯volunt脿ries聰 for莽oses, o sigui, acomiadaments camuflats com a 聯baixes pactades i amb incentius聰.

Amb la concentraci贸 d聮avui la Federaci贸 de serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) i els altres sindicats convocants, continuen les mobilitzacions davant l聮SCH per exigir un canvi en la seva inacceptable pol铆tica disciplin脿ria d聮acomiadaments, que en quatre mesos l聮SCH a Catalunya ha executat 20 acomiadaments i a tot l聮estat uns 150.

COMFIA-CCOO denuncia que l聮SCH utilitza la pressi贸 i l聮amena莽a per for莽ar baixes a la plantilla, articulades com a acomiadaments improcedents, afectant d聮una manera important a col聲lectius de persones que estan amb baixa m猫dica per 聯stress聰, depressi贸 o en tractament farmacol貌gic de manteniment, oferint-los una indemnitzaci贸 equivalent a un acomiadament improcedent i amb la condici贸 de que no ho comuniquin als sindicats.

Alhora COMFIA-CCOO exigeix a la direcci贸 de l聮SCH la immediata aturada dels acomiadaments injustificats i de les pr脿ctiques d聮una pol铆tica laboral inacceptables; m茅s quan aix貌 ho est脿 executant la primera entitat financera d聮aquest pa铆s que habitualment es presenta com una entitat financera solvent i mod猫lica.

Secretaria de comunicaci贸
COMFIA Catalunya