Archivado en Comunicats, Salari

Molts més gestors comercials ja són tècnics

21 07 06 El 17 de maig passat, la Direcció de Recursos Humans ens va comunicar que reconeixeria la categoria de tècnic als gestors comercials que duguessin un any duent a terme aquestes funcions. Des de CCOO fa mesos que exigim a Banc Sabadell el reconeixement de la categoria professional de tècnic per a tots els companys i companyes amb funció de gestor comercial. (PDF:Cat. / Cast.)

Molts més gestors comercials ja són tècnics

Com recordareu d’anteriors comunicats, des de CCOO fa mesos que exigim a Banc Sabadell el reconeixement de la categoria professional de tècnic per a tots els companys i companyes amb funció de gestor comercial.

En les √ļltimes n√≤mines (fonamentalment en la de juny) s¬íhan confirmat els ascensos a nivell VIII (el m√≠nim del grup de t√®cnics) de treballadors que tenien categories del grup administratiu i que feien funcions comercials des de fa m√©s d¬īun any. Ens vam alegrar molt pels companys i companyes afectats.

Encara que el termini per recon√®ixer la categoria (1 any) ens sembla excessiu, vam pensar que el que ha passat constitueix un pas positiu i necessari per poder consolidar nivells salarials creixents, sobretot si es t√© en compte la lamentable pol√≠tica d¬īabsorci√≥ salarial vigent a Banc Sabadell.

Des de CCOO ens comprometem a continuar fent un seguiment d’aquest assumpte per verificar que el Banc compleixi els seus compromisos i per detectar, i intentar solucionar, els possibles problemes que puguin sorgir.

Aix√≠, hem de denunciar que tot l¬īanterior resulta absurd si les funcions que es reconeixen no corresponen amb la realitat, ja que hem detectat diversos casos en qu√® un treballador que fa funcions de gestor comercial est√† catalogat com a administratiu d¬īoficina.

Tamb√© cal comentar que ascendir un nivell VIII-Assimilat a nivell VIII sembla una broma pesada. CCOO entenem que els ascensos han d¬īimplicar pujades salarials reals i, per aix√≤, hem reclamat que a aquest col¬ēlectiu se li garanteixi un salari superior al nivell VIII en 2.000 euros anuals.

Des de CCOO continuarem treballant perquè les funcions que es reconeixen a cada treballador (gestors comercials, RA, JAC, directors i altres) tinguin una contrapartida adequada, tant en salari com en reconeixement professional.

juliol de 2006