Archivado en Comunicats, Salari, Ocupacio

GECO¬īs

17 03 06 Un dels llocs b√†sics en l¬īestructura organitzativa de Banc Sabadell √©s el de gestor comercial. La seva missi√≥ b√†sica √©s gestionar i ampliar la seva cartera de clients. (PDF:Cat. / Cast.)

GECO¬īs

Un dels llocs b√†sics en l¬īestructura organitzativa de Banc Sabadell √©s el de gestor comercial. A totes les oficines de quatre o m√©s treballadors hi ha, al menys, un GECO. La seva missi√≥ b√†sica √©s gestionar i ampliar la seva cartera de clients, segons s¬īestableix en els perfils de compet√®ncia per lloc de treball publicats per l¬īempresa. Per a aquesta secci√≥ sindical de CCOO, aquesta funci√≥ hauria d¬īestar associada al grup professional de t√®cnics amb categoria professional m√≠nima de nivell VIII, d¬īacord amb el conveni col¬∑lectiu en vigor. No obstant aix√≤, hem detectat que un percentatge molt important d¬īempleats que tenen la funci√≥ de gestor comercial ostenten una categoria salarial del grup professional d¬īadministratius. En aquest grup, els nivells salarials van del XI al IX amb unes difer√®ncies de salari de conveni, respecte al nivell m√≠nim de t√®cnics, de milers d¬īeuros, en termes anuals. Concretament, el 31 de desembre de 2005, dels 755 treballadors i treballadores de Banc Sabadell que tenen assignada aquesta funci√≥, n¬īhi ha 400 (el 52,98%) que tenen categoria administrativa. La direcci√≥ del Banc sempre ha reconegut la import√†ncia fonamental de la tasca comercial perqu√® els beneficis continu√Įn augmentant com exigeixen els nostres accionistes. Aix√≤ s¬īest√† aconseguint any rere any, per√≤ no sembla que aquestes fites assolides siguin massa coherents amb el manteniment de situacions com la que estem denunciant. Els responsables de Banca Comercial ¬Ėdirectors de zona, directors regionals i, molt especialment, el director de Banca Comercial¬Ė es mostren sempre extremadament exigents en l¬īestabliment i acompliment de les campanyes i els objectius. El reconeixement de la categoria professional d¬īaquests companys i companyes discriminats tamb√© √©s un objectiu, per√≤ aquesta vegada som els treballadors els que ens hem de mostrar extremadament exigents en l¬íacompliment d¬īaquesta campanya. Per tant, des de CCOO prendrem diferents iniciatives, de les quals anirem informant puntualment, amb la finalitat que es compleixi l¬īobjectiu:

¬Ö que adeq√ľin la categoria professional dels gestors comercial!

Oviedo, març del 2006