Archivado en Comunicats, Dones i Igualtat

A Banc Sabadell, la dona pateix discriminaci贸? (2)

29 09 05 Actualment, el 39,81% de la plantilla de Banc Sabadell s贸n dones. Aquests darrers anys, l聮acc茅s a l聮empresa de m茅s dones que homes, ha fet que els percentatges entre ambd贸s sexes tendeixin a equilibrar-se. L聮entrada de les plantilles dels bancs NatWest, Herrero, Asturias i Atl谩ntico han estat petits passos enrere, a causa de l聮escassa pres猫ncia femenina (PDF:Cat. / Cast.)

A Banc Sabadell, la dona pateix discriminaci贸? (2)

Continuem amb la publicaci贸 de l聮estudi que hem fet per detectar situacions de discriminaci贸 de g猫nere i proposar alternatives en tres punts b脿sics: 1. Estudi de g猫nere en l聮acc茅s a BS (disponible al nostre web http://bs.comfia.net) 2. Situaci贸 actual de la plantilla a BS 3. Carrera professional de la dona a BS qualsevol equilibri i es deixa al descobert una greu desigualtat. Menys del 30% de les tasques t猫cniques i de gesti贸 estan desenvolupades per dones, molt lluny del te貌ric punt d聮equilibri actual, que podr铆em situar al voltant del 40%