Archivado en Comunicats

Compensaci贸 per la formaci贸 d麓integraci贸

29 11 04 Recursos humans rectifica i proposa un augment en la compensaci贸 per la formaci贸 d麓integraci贸 de Banc Atl谩ntico a Banc Sabadell. (PDF:Cat. / Cast.)

Compensaci贸 per la formaci贸 d聮integraci贸

M茅s del 70% de la formaci贸 es fa fora de la jornada laboralDe la reuni贸 que hem tingut el dia 29 sobre la formaci贸 d聮integraci贸 de Banc Atl谩ntico en el Grup Sabadell us n聮extreiem el m茅s important:

L聮empresa valora positivament els resultats de la prova de destresa del dia 22 de novembre, resultats que estan directament relacionats amb l聮esfor莽 formatiu fet. Tamb茅 reconeixen que el 70% de les hores de formaci贸 es fan fora de la jornada laboral.Recursos Humans proposa un augment de la compensaci贸Com a conseq眉猫ncia d聮aix貌 i de la desproporci贸 entre esfor莽 i compensaci贸 que recollia la proposta inicial de l聮empresa (180 euros, 360 euros i 600 euros segons el perfil), aquesta ens ha anunciat que proposar脿 al comit猫 de direcci贸 un augment de la compensaci贸 per la formaci贸 que es faria efectiva a la n貌mina de gener. Aquest augment 茅s el mateix que hi va haver per a la formaci贸 d聮integraci贸 de Banco Herrero. 脡s a dir, augmentar en un 50% els imports aprovats fins ara a la plantilla que hagi fet m茅s de la meitat de la seva formaci贸 fora de la seva jornada laboral, m茅s una assignaci贸 lineal de 120 euros a tots els administratius i 4 dies de llic猫ncia retribu茂da.

Hem de tenir en compte que aquesta proposta de millora es deu a la nostra insist猫ncia en fer aquestes reunions i a la necessitat de negociar un augment de les compensacions per tota la formaci贸 que fa la plantilla procedent de l聮Atl谩ntico. Amb tot, valorem la proposta del banc com a insuficient, ja que no fa just铆cia a la dedicaci贸 i l聮esfor莽 que els treballadors procedents de Banc Atl谩ntico han fet, quedant lluny de ser una compensaci贸 equitativa al nombre d聮hores de temps lliure que ha exigit un proc茅s formatiu excessivament ajustat en el temps. Els tutors procedents de Banc Sabadell tindran compensaci贸 econ貌micaD聮altra banda, hi haur脿 una compensaci贸 econ貌mica per als tutors procedents de Banc Sabadell que variar脿 segons la tipologia del tutor. Per als tutors que comporti despla莽ar-se i romandre en la ubicaci贸 nova, la compensaci贸 ser脿 de 600 euros; per als que donin suport a m茅s d聮una oficina, ser脿 de 200 euros; i als qui donin suport en l聮oficina que treballen, ser脿 de 150 euros. Es preveu que el proc茅s de tutoria durar脿 fins al 17 de desembre.

Sabadell, 2 de desembre de 2004