Archivado en Comunicats

Perm铆s individual de formaci贸

29 04 04 Convocat貌ria per al curs 2003-04. (PDF:Cat. / Cast.)

PERMISOS INDIVIDUALS DE FORMACI脫

Els permisos individuals de formaci贸 afavoreixen el desenvolupament personal i professional Ja es poden demanar els permisos individuals de formaci贸 per a les accions formatives del curs acad猫mic 2003-04. Aquests permisos, emmarcats dins dels acords nacionals de formaci贸 cont铆nua, s贸n per millorar la capacitat professional i/o personal dels treballadors i les treballadores, evitar-ne l聮estancament, facilitar l聮adaptaci贸 als canvis i disminuir les conseq眉猫ncies dels processos de reestructuraci贸. Tot seguit us detallem algunes de les caracter铆stiques principals.

聲 Els estudis han de ser presencials i han d聮estar reconeguts per una titulaci贸 oficial, 茅s a dir emesa per qualsevol Administraci贸 P煤blica.

聲 Amb aquests ajuts podr脿s gaudir fins a 200 hores de la teva jornada laboral per dedicar-les als teus estudis, sense disminuir les teves retribucions salarials.

聲 Per sol聲licitar el teu Perm铆s Individual de Formaci贸 retribu茂t haur脿s d聮haver prestat almenys un any de servei en l聮empresa quan s聮inici茂 el perm铆s.

聲 L聮empresa t聮ha de facilitar el model normalitzat de sol聲licitud, tamb茅 el pots trobar a la p脿gina web: www.fundaciontripartita.org o ens el pots demanar a nosaltres.

聲 Haur脿s de presentar la sol聲licitud del perm铆s a la Direcci贸 de l麓empresa, fent-hi constar els estudis que fas, el lloc d聮impartici贸, la durada del perm铆s i el calendari d麓execuci贸.

聲 Una vegada obtinguda l聮autoritzaci贸 de l聮empresa, podr脿s gaudir del perm铆s. Estudiar o treballar? 脡s q眉esti贸 de temps. Demana el perm铆s individual de formaci贸Des de CCOO us volem animar a tots els qui reuniu les condicions necess脿ries a demanar aquest dret que pret茅n minvar les dificultats de compaginar treball i estudis.

Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb els delegats de CCOO.

Sabadell, abril de 2004