Archivado en Comunicats, Salut Laboral

Continuem insistint

26 11 2003 Insistim en reclamar unes condicions de treball millors a la B-30. (PDF:Cat.)

CONTINUEM INSISTINT

Com tots sabeu, el passat 21 d麓octubre vam lliurar al Sr. Alcalde les m茅s de 200 signatures que es van recollir entre els empleats de Landscape, en relaci贸 a les condicions de treball existents en aquest edifici i en concret els reflexos en les pantalles, la temperatura, la cafeteria/menjador i el transport. Despr茅s d麓un mes, la resposta que hem obtingut per part de l麓empresa i de forma verbal, 茅s que no pensen fer res fins que no tinguin els resultats de l麓avaluaci贸 de riscos que a partir de primers de desembre faran els t猫cnics d麓ECA. Per tant, com que aquests t猫cnics, en un principi, estaran en contacte amb els empleats de Landscape per poder analitzar les condicions de treball, es vital que tothom els hi faci saber quins son els problemes reals existents. A partir d麓aqu铆 les delegades i delegats de CCOO farem un seguiment exhaustiu d麓aquesta avaluaci贸 de riscos i principalment de que es faci una programaci贸 i execuci贸 de les mesures correctores. Es necessari no caure en el des脿nim i no creure que no hi ha res a fer. S麓ha de ser insistent, la nostra recomanaci贸 茅s que utilitzeu el circuit d聮incid猫ncies a l聮intranet 9800 per deixar const脿ncia dels problemes, i fer reclamacions constants per la falta de soluci贸 tant sovint com calgui. Si el problema 茅s la lluminositat heu de notificar-ho com Avaria 聳 Manteniment Centres 聳 Altres 聳 Altres. Cal tenir molt present tamb茅 que el proper 2 de desembre podem deixar const脿ncia de la uni贸 de les treballadores i treballadors del Banc Sabadell participant massiva i activament en les eleccions sindicals del centre Landscape.

VOTA CC.OO.