Arxivat a Comunicats, Ocupacio
26 de març, aturada general contra la guerra
26 03 03 Convocatòria d´aturada general de 12.00 a 12.15 (PDF:Cat. / Cast.)
26 DE MARÇ, ATURADA GENERAL CONTRA LA GUERRA
CCOO i UGT, davant linici de la guerra a lIraq i per demanar la seva finalització immediata, hem decidit convocar una ATURADA GENERAL de 15 minuts, de 12 a 12:15 hores, per aquest dimecres 26 de març.
Convoquem a tots els treballadors i treballadores de Catalunya a donar suport a aquesta acció participant activament per tal daturar una guerra injusta i il·legal que comportarà efectes molt negatius a tot nivell.
A més, també convoquem a tots els ciutadans i ciutadanes a mostrar el seu rebuig contra la guerra penjant llençols i draps blancs a tots els balcons en senyal de protesta per latac a lIraq.
Els treballadors i treballadores de Catalunya demostrarem que som un referent essencial en la lluita per la pau i per aturar la guerra
DIA 26 DE MARÇ
ATURADA GENERAL
DE 12 A 12,15 HORES
TOTS AL CARRER
PER LA PAU, NO A LA GUERRA
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres