Archivado en Comunicats

14 de mar莽, aturada general a Europa

13 03 03 La Confederaci贸 Europea de Sindicats (CES), davant la immin猫ncia d聮un atac militar contra l聮Iraq, ha decidit convocar una acci贸 contundent en l聮脿mbit europeu contra el perill del conflicte militar. (PDF:Cat. / Cast.)

14 DE MAR脟, ATURADA GENERAL A EUROPA PER LA PAU, NO A LA GUERRA

La Confederaci贸 Europea de Sindicats (CES), organitzaci贸 que agrupa als principals sindicats europeus, davant la immin猫ncia d聮un atac militar contra l聮Iraq, ha decidit convocar una acci贸 contundent en l聮脿mbit europeu contra el perill del conflicte militar. En el nostre pa铆s la convocat貌ria d聮aquesta Aturada Europea del proper divendres 14 de mar莽, s聮ha concretat en una ATURADA GENERAL de 15 minuts de 12 a 12:15 hores, i dins del marc d聮aquesta aturada , proposem que de les 12:10 a les 12:15 ENS CONCENTREM DAVANT DELS NOSTRES CENTRES DE TREBALL Convoquem a tots els treballadors i treballadores de Catalunya, a donar suport a aquesta acci贸, que a nivell de tot el continent europeu impulsa la CES, participant activament per tal d聮evitar la inutilitat d聮una guerra injusta que nom茅s comportar脿 efectes molt negatius a tot nivell. Els treballadors i treballadores de Catalunya demostrarem que som un referent essencial en la lluita per la pau i per aturar la guerra.

DIA 14 DE MAR脟 ATURADA GENERAL DE 12H A 12:15 HORES PER LA PAU, NO A LA GUERRA