Archivado en Comunicats, Previsio Social

Nova comissi贸 de control en el pla de pensions

28 02 03 Nova Comissi贸 de Control a la qual hem notificat unes defici猫ncies que s聮han produ茂t en la comunicaci贸 dels drets consolidats a aquest Col路lectiu A1. S聮ha aprovat que, despr茅s de contrastar els PE de tots els part铆cips dels col路lectius A i A1 pels actuaris escollits per la representaci贸 sindical, la Comissi贸 de Control comunicar脿 personalment aquest PE a tots els part铆cips. (PDF:Cat. / Cast.)

PLA DE PENSIONS

Nova Comissi贸 de Control

Ahir, dia 27 de febrer, es va fer la primera reuni贸 de la nova Comissi贸 de Control del Pla de Pensions dels Empleats del Banc Sabadell (PPEBS).

S聮ha renovat la Comissi贸 de Control que est脿 formada per 18 membres, 8 dels quals pertanyen al promotor (Banc Sabadell) i 10, als part铆cips (empleats). Aquests 煤ltims recauen en la representaci贸 sindical que, segons els resultats electorals, CCOO t茅 4 membres, UGT 3, CSA 1, CGT 1 i CC 1.

Durant els 煤ltims anys, CCOO hem tingut el c脿rrec de la presid猫ncia del Pla. Ara, en aquesta nova etapa hem decidit, amb motiu de la pluralitat i la renovaci贸, que la presid猫ncia i vicepresid猫ncia, que corresponen a la part social, la tinguin altres persones. Aix铆 doncs, per unanimitat s聮ha decidit que la presid猫ncia i vicepresid猫ncia la tinguin dos representants d聮UGT, els quals, evidentment, rebran tota la nostra col路laboraci贸 i experi猫ncia.

Informaci贸 deficient als part铆cips

Des de final de l聮any passat, els part铆cips que provenen de l聮Herrero, Solbank i altres estan incorporats en el denominat col路lectiu A1. En aquesta primera reuni贸 de la nova Comissi贸 de Control, CCOO hem notificat unes defici猫ncies que s聮han produ茂t en la comunicaci贸 dels drets consolidats a aquest Col路lectiu A1. La Gestora, present en la reuni贸, ha informat que el mes de mar莽 enviar脿 a tots els part铆cips una comunicaci贸 on informar脿 de la totalitat dels seus drets consolidats, tant els que tenen actualment aportats com els que els corresponen. La difer猫ncia entre ambdues quantitats s聮aportar脿 anualment en un termini m脿xim de 12 anys, excepte si el treballador passa a ser pensionista abans d聮aquest termini. En aquest cas, es dotar脿 el d猫ficit que falti en el moment de passar a ser pensionista.

Igualment s聮ha aprovat que, despr茅s de contrastar els PE de tots els part铆cips dels col路lectius A i A1 pels actuaris escollits per la representaci贸 sindical, la Comissi贸 de Control comunicar脿 personalment aquest PE a tots els part铆cips.

Tamb茅 s聮esmenaran les defici猫ncies detectades en la comunicaci贸 i l聮enviament dels extractes que, segons sembla, molts empleats no han rebut.

Restem a disposici贸 vostra per a qualsevol aclariment.

Sabadell, 28 de febrer de 2003