Archivado en Comunicats

Perm铆s individual de formaci贸

28 08 03 Amb data 8 d麓agost es va publicar al BOE el termini de presentaci贸 dels permisos individuals de formaci贸 per a les accions formatives del curs acad猫mic 2002-03. Podeu trobar m茅s informaci贸 a www.forcem.es. (PDF:Cat. / Cast.)

PERMISOS INDIVIDUALS DE FORMACI脫

Amb data 8 d聮agost es va publicar en el BOE el termini de presentaci贸 dels permisos individuals de formaci贸 per a les accions formatives del curs acad猫mic 2002-03. Aquest any el termini ser脿 entre el 16 de setembre i el 15 d聮octubre de 2003. Aquests permisos, emmarcats dins del III Acord Nacional de Formaci贸 Cont铆nua, s贸n per millorar la capacitat professional i/o personal dels treballadors i les treballadores, evitar el seu estancament, facilitar la seva adaptaci贸 als canvis i disminuir les conseq眉猫ncies dels processos de reestructuraci贸. Tot seguit us detallem les caracter铆stiques principals.  Els estudis han d聮estar reconeguts per una titulaci贸 oficial, 茅s a dir emesa per qualsevol Administraci贸 P煤blica. Tamb茅 es consideren accions formatives finan莽ables els cursos universitaris de postgrau que tinguin consideraci贸 de T铆tols Universitaris Propis i el temps emprat en la recollida de dades per a tesis doctorals.  Amb aquests ajuts podr脿s recuperar el temps que has dedicat als teus estudis, fins a 200 hores de la teva jornada laboral, sense perdre en les teves retribucions. Per la seva banda, l聮empresa percebr脿 la quantitat corresponent al salari i les cotitzacions socials per les hores que destinis a la formaci贸.  Per sol路licitar el teu Perm铆s Individual de Formaci贸 retribu茂t haur脿s d聮haver prestat almenys un any de servei en l聮empresa quan s聮inici茂 el perm铆s.  Els models normalitzats de sol路licitud els podr脿s demanar a les seus de la Fundaci贸 Tripartita o a nosaltres com a organitzaci贸 sindical signant de l聮Acord.  Haur脿s de presentar per escrit a la Direcci贸 de l麓empresa la sol路licitud corresponent del perm铆s i fer-hi constar els estudis que has fet, el lloc d聮impartici贸, la durada del perm铆s i el calendari d麓execuci贸.  Una vegada obtinguda l聮autoritzaci贸 i emplenat l聮impr猫s de sol路licitud, haur脿s de remetre聮l per correu certificat a la Fundaci贸 Tripartita per a la Formaci贸. Des de CCOO us volem animar a tots els qui reuniu les condicions necess脿ries a demanar aquest dret que pret茅n minvar les dificultats de compaginar treball i estudis. Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb els delegats de CCOO.

Sabadell, 28 d聭agost de 2003