Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

DISCURS ASSEMBLEA 01-06-07

A continuació reproduïm literalment el discurs fet pel nostre representat a l’Assemblea del passat divendres 01-06-07 :

Senyor president, senyores conselleres, senyors consellers,

Malgrat els resultats acceptables de l’exercici 2006 aconseguits amb l’esforç i la dedicació de tota la plantilla —com reconeix la Direcció amb la boca petita—, aquests no estan repercutint en benefici del personal. Al contrari, està augmentant de manera exponencial la càrrega de treball; però, senyors, tot té un límit i estem a punt de sobrepassar-lo:

• Dotze plans d’acció comercial en marxa, adobats amb campanyes de productes i la feina diària de sempre.
  • Objectius fixats de manera unilateral per part de la Direcció,variables mensualment, i, en molts casos, fora de termini. Si van massa bé s’augmenten, potser és que l’objectiu sigui que no cobrem objectius.
  • Invitacions a reunions amb no se sap quina finalitat, evidentment a les tardes, fora de l’horari laboral, en algunes zones dos cops per setmana.
  • Al personal de nova entrada els escatimen la categoria.
  • Implantació per nassos de la cultura client, projecte sense retorn se’ns diu. Malament anem si no podem retornar en els temps canviants que ens envolten.
  • Cap pacte de conciliació de vida laboral i familiar; en definitiva, cap pacte amb la representació dels treballadors durant l’exercici anterior ni en el que portem d’aquest, malgrat la insistència en aquest sentit per part d’aquesta Secció Sindical.

Tot això, acompanyat d’una disminució de recursos humans insuportable.

Per facilitar-nos aquestes tasques s’instaura una nova plataforma informàtica, el Delta, que se’ns ven com la solució a tota la feina administrativa que es genera en el dia a dia. Doncs bé, a dia d’avui, el que provoca és més feina.

Resumint —i no es pensin que són elucubracions d’aquesta Secció Sindical o d’aquest que els parla—, aquest resultats no han repercutit en cap avantatge ni reconeixement per a la plantilla. Per contra, el premi és demanar-nos cada vegada més sense donar-nos res a canvi.

En els últims temps, la política de recursos humans està arribant a un punt que ens atrevim a qualificar d’erràtic i intolerable.

Per tant, només dir a la Direcció que... per fer-nos sentir agraïts, motivats, valorats, part important de l’empresa... gràcies per res.

És per tot això que votarem en contra i els demanem que així ho facin tots vostès.

Moltes gràcies.

Tarragona,5 de juny de 2007