Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

DISCURS ASSEMBLEA 01-06-07

A continuaci贸 reprodu茂m literalment el discurs fet pel nostre representat a l聮Assemblea del passat divendres 01-06-07 :

Senyor president, senyores conselleres, senyors consellers,

Malgrat els resultats acceptables de l聮exercici 2006 aconseguits amb l聮esfor莽 i la dedicaci贸 de tota la plantilla 聴com reconeix la Direcci贸 amb la boca petita聴, aquests no estan repercutint en benefici del personal. Al contrari, est脿 augmentant de manera exponencial la c脿rrega de treball; per貌, senyors, tot t茅 un l铆mit i estem a punt de sobrepassar-lo:

• Dotze plans d聮acci贸 comercial en marxa, adobats amb campanyes de productes i la feina di脿ria de sempre.
  • Objectius fixats de manera unilateral per part de la Direcci贸,variables mensualment, i, en molts casos, fora de termini. Si van massa b茅 s聮augmenten, potser 茅s que l聮objectiu sigui que no cobrem objectius.
  • Invitacions a reunions amb no se sap quina finalitat, evidentment a les tardes, fora de l聮horari laboral, en algunes zones dos cops per setmana.
  • Al personal de nova entrada els escatimen la categoria.
  • Implantaci贸 per nassos de la cultura client, projecte sense retorn se聮ns diu. Malament anem si no podem retornar en els temps canviants que ens envolten.
  • Cap pacte de conciliaci贸 de vida laboral i familiar; en definitiva, cap pacte amb la representaci贸 dels treballadors durant l聮exercici anterior ni en el que portem d聮aquest, malgrat la insist猫ncia en aquest sentit per part d聮aquesta Secci贸 Sindical.

Tot aix貌, acompanyat d聮una disminuci贸 de recursos humans insuportable.

Per facilitar-nos aquestes tasques s聮instaura una nova plataforma inform脿tica, el Delta, que se聮ns ven com la soluci贸 a tota la feina administrativa que es genera en el dia a dia. Doncs b茅, a dia d聮avui, el que provoca 茅s m茅s feina.

Resumint 聴i no es pensin que s贸n elucubracions d聮aquesta Secci贸 Sindical o d聮aquest que els parla聴, aquest resultats no han repercutit en cap avantatge ni reconeixement per a la plantilla. Per contra, el premi 茅s demanar-nos cada vegada m茅s sense donar-nos res a canvi.

En els 煤ltims temps, la pol铆tica de recursos humans est脿 arribant a un punt que ens atrevim a qualificar d聮err脿tic i intolerable.

Per tant, nom茅s dir a la Direcci贸 que... per fer-nos sentir agra茂ts, motivats, valorats, part important de l聮empresa... gr脿cies per res.

脡s per tot aix貌 que votarem en contra i els demanem que aix铆 ho facin tots vost猫s.

Moltes gr脿cies.

Tarragona,5 de juny de 2007